IRT, تومان
  • نرخ را به مقادیر دلخواه تغییر دهید
FOX v.1.4.1.7
فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری

فهرست

فلزیاب شهر

فلزیاب تصویری ، فلزات قادرند در برابر امواج مغناطیسی از خود واکنش نشان دهند. اینکه این واکنش چه اندازه است، برای تمام فلزات یکسان نیست و به جنس فلز بستگی دارد اما این ویژگی در همه آنها مشترک است.

در فلزیاب تصویری اساس کار دستگاه های ردیاب بر پایه امواج مناطیسی است.

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتیط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

خرید فلزیاب 

فلزیاب ها از خود امواج مغناطیسی ساطع می کنند.

زمانیکه فلزات در معرض این امواج قرار می گیرند میدان مغناطیسی ، دستگاه فلزیاب و ردیاب فلزات را تحت تاثیر قرار داده و شدت میدان مناطیسی تغییر می کند.

دستگاهی که توانایی مشخص کردن فلزات در عمق های مختلف را دارد فلزیاب است .

فلزیاب ها اولین بار در سال 1870 تولید شدند و تا به امروز در صنایع وسیعی استفاده می شوند در حالت کلی فلزیاب قابلیت تفکیک ندارد و فقط برای پیدا کردن فلز کاربرد دارند . در این بین دستگاه هایی نیز وجود دارند که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد که به این نوع سیستم ها فلزیاب تصویری گفته می شود البته هیچ دستگاهی قادر به اسکن به صورت زنده و نشان دادن عکس واقعی فلز نیست و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند . برخي از دوستان ميگويند که دستگاه هاي فلزیاب تصويري مناسب کاوشگری نبوده و کارائي لازم را ندارند و گله و شکايت دارند که دستگاه هاي بوقي یا همان دستگاه های صوتی بهتر هستند (هر چند که ما اصلا دستگاه خوب در دنيا نداريم و از هر دستگاهي ميشود ايراد گرفت) .

کساني که از دستگاه صوتی تعريف ميکنند شاید اصلا با آن کار نکرده اند و يا نميدانند که بيشتر انها فقط اهن را ميزنند و عمق انها نهايت يک متراست .

 

افرادی که ميگويند دستگاه هاي فلزیاب تصويري بدرد نميخورند ممکن است به این دلیل باشد که اموزش نديده اند يا حداقل اطلاعات لازم را در رابطه با فلزیاب تصویری ندارند ، در نتیجه نمیتوانند با این دستگاه ها کار کنند و در آخر آن را ميفروشند وموفق نميشوند و ممکن است ضرر و زیان زیادی دیده و همیشه خاطره ای بد همراشان میماند .

 

فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری

 

این چنین افراد که دستگاه هاي فلزیاب تصویری دست دومشان را میفروشند بسیارند .

در اين جور موارد راه نرفتن بهتر از بد راه رفتن است .

ما ميتوانيم بگوئيم حداقل بیشتر دستگاه هاي فلزیاب تصويري شکل حجم و عمق فلزات را نشان ميدهند .

اين مطالب تجربه چندين ساله کساني است که با این دستگاه ها کار کرده اند .

ضرب المثل امروزي ان اين است که بسيار ضرر بايد تا پخته شود خامي .

گاهی در دستگاه های صوتی یا همان بوقی ممکن است دستگاه جواب بدهد و بوق بزند .

حالا اپراتور دو راه پیش رو دارد یا آنجا را کاوش نکند و همیشه ذهنش درگیر آن جا باشد که نکند چيزي بوده باشد و کسه ديگري بيايد ببرد و یا کاوش کند و ممکن است هيچ چيز پيدا نکند . در مورد دستگاه هاي فلزیاب تصويري نیز ممگن است چون کسي که استفاده ميکند نمي داند و اموزش نديده و اپراتور نيست اولين تصويري که قرمز دارد را کاوش ميکند و بعد ميخورد به يک سنگ بزرگ وهمين اشتباه باعث دل سردي و گمراهي او ميشود و خيلي مواقع از روي بار و فلز با ارزش رد ميشود ونميتواند تشخيص بدهد بعد شروع ميکند به بد گفتن که اين دستگاه ها بدرد نميخورند و غيره… يادمان نرود قبل از پرواز کردن ايستادن وراه رفتن را بايد ياد گرفت ، اما ناگفته نماند شاید فلزیاب تصویری در نظرتان زیباتر و حرفه ای تر بنظر بیاید ولی واقعیت این است که :

تصویری بودن دستگاه به عملکرد دستگاه فلزیاب ربط زیادی ندارد .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتیط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

 

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

 

با این حال اگر به خرید دستگاه طلایاب و یا فلزیاب تصویری مصمم هستید بهترین نوع دستگاه های تصویری فلزیاب و گنج یاب ،دستگاه های با سیستم کاری PI تغییر یافته هستد که قادر هستند تصویر گیری چهار وجهی داشته باشند که از هر نوع تصویری بهتر،با کیفیت تر و البته با اطلاعات بیشتر از محل مورد نظر می باشند.

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند.

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

خرید فلزیاب تصویری : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی خرید فلزیاب تصویری برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

فلزیاب شهر

با توجه به تنوع بالای محصولات فلزیاب در بازار فروش ، ممکن است این سوال پیش آمده باشد که :

کدام دستگاه فلزیاب یا طلایاب عملکرد مناسبی دارد و نتیجه می دهد و جهت خرید ؟

فلزیاب تصویری کدام دستگاه را باید انتخاب کنیم ؟

هنوز افرادی هستند که به علت کم تجربگی یا اطلاعات کم در کاوش به نتیجه نمیرسند و طعم تلخ شکست را در ابتدای کار خود چشیده اند. در بازار خرید فلزیاب تصویری بر خلاف سایر دستگاه های الکترونیک ، مارک فلزیاب حرف اول نمی زند و تقریبا نباید به دنبال نام و برند فلزیاب باشید مورد بعدی اینکه با ظاهر سیستم ها خیلی توجه نشان ندهید در خرید فلزیاب تصویری عمدتا توانایی مدار و کارکرد بالای آن هاست که تایین کننده کیفیت و کمیت کارایی سیستم و تایین کننده ی قیمت این فلزیاب هاست . نکات مهم برای خرید فلزیاب تصویری ، از خریداران محترم سیستم‌های فلزیاب خواهشمند است قبل از خرید دستگاه فلزیاب تصویری با عناوین فلزیاب، طلایاب، گنج‌یاب، معدن‌یاب، ردیاب، حفره‌یاب، لوله‌یاب، آب‌یاب و غیره به موارد زیر حتما توجه داشته باشند .

فلزیاب تصویری چیست ؟

فلزیاب تصویری به سیستمی گفته می شود که قابلیت تصویری برداری به صورت سه بعدی از محیط را داشته باشد . اسکنر های تصویری از سنسور های مگنومتر یا جی پی آر استفاده می کنند که علاوه بر تشخیص فلز قابلیت کشف حفره ، اتاقک و راهرو های زیر زمینی را دارند . این دستگاه ها با توجه به نوع سنسور و تعدا آنها عمق و کیفیت تصاویر متفاوتی را ارائه می دهند و اسکن های گرفته شده از محیط معمولا بر روی نرم افزار های خاصی قابل تجزیه و تحلیل می باشد .

انواع دستگاه فلزیاب تصویری :

مگنومتر :

این تکنولوژی با سنجش میدان مغناطیسی زیرزمین ، ناهنجاری‌ های ناشی از وجود فلزات آهنی را تشخیص می‌دهد .

این تکنولوژی برای کشف فلزات قدیمی و خطوط لوله مناسب است .

جی پی آر :

این تکنولوژی با ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیس ، تصویر سه بعدی از لایه‌های زیرزمین را ایجاد می‌کند .

این تکنولوژی برای کشف حفره‌ها ، تونل‌ها ، فضای خالی و فلزات بزرگ مناسب است .

پالسی تصویری :

این تکنولوژی با پالس‌ دهی الکترومغناطیس ، عمق ، شکل و جنس فلزات را مشخص می‌کند .

این تکنولوژی برای کشف فلزات کوچک و باارزش مانند طلا و نقره مناسب است .

 

خرید فلزیاب تصویری
خرید فلزیاب تصویری

 

فلزیاب تصویری ایرانی یا خارجی ؟

خیلی از کاوشگران در بین انتخاب فلزیاب خارجی و ایرانی تردید دارند و نمی دانند که واقعا کدام یک از نظر قیمت و کارایی برای آن ها به صرفه می باشد. اگر از نظر قیمت بخواهیم بررسی کنیم فلزیاب های خارجی واقعا از قیمت بسیار بالاتری دارند و از نظر کارایی با اینکه برخی از کمپانی های خارجی در ساخت محصولات خود از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده می کنند و از نظر عملکرد بسیار خوب هستند اما در چند سال اخیر فلزیاب شهر توانسته این نقص را در فلزیاب های ایرانی بر طرف کرده و با تولید فلزیاب و گنج یاب های با کیفیت بالا به راحتی با رقبای خارجی رقابت کند . نکته ای که بسیار مهم می باشد عملکرد بی نقص فلزیاب پالسی در خاک ایران می باشد و بیشتر تولیدات خارجی از سیستم VLF استفاده می کنند .

این دستگاه ها از سیستم های اسکن 2D و 3D استفاده می کنند که باعث می شود تصویر واقع گرایانه تری از زیر زمین به دست بیارند .

خرید فلزیاب تصویری مانند اتومبیل ها نیستند که طراحی بدنه آن در وضعیت این دینامیک  تاثیر بگذارد .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتیط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

خرید فلزیاب

به همین خاطر در این مدل سیستم ها سازندگان سعی مینمایند از قطعات یا لوازمی بهره ببرند که بهترین کارایی را در عملکرد سیستم داشته باشد. در این بین عده ای هم بخاطر کیفیت پایین سیستم های تولید مجموعه ی خود اقدام به ظاهر سازی در جعبه و بدنه محصولات خود مینمایند تا توجه خریداران را جلب کنند اما اپراتور یا خریدار در زمان خرید فلزیاب تصویری و آموزش میتواند کیفیت و کمیت و قدرت سیستم را درک کند و با آن آشنا شود و به ظاهر خیلی توجه نداشته باشد.

دستگاه های فلزیابی که در خارج از کشور ایران تولید می شوند به دلیل تفاوت خاک و آب و هوا عملکرد متفاوتی در کشور ایران دارند.

مانند بسیاری از دستگاه های الکترونیکی، فلزیاب ها نیز در امر کپی و فلزیاب جعلی در امان نیستند.

فلزیاب تصویری علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را نیز دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد. فلزیاب پرقدرت تصویری می‌تواند از نوع فلزیاب تصویری با برنامه تفکیک رنگ (COL PRO) باشد ، زیرا در فلزیاب‌ها که دارای تنظیمات تفکیک (DISCRIMINATION) با عدد (VDI) می‌باشد می‌تواند نوع هدف را با لکه‌رنگ به‌همراه عدد (VDI) مربوط به همان هدف آشکار نماید. فلزیاب پرقدرت تصویری می‌تواند هر نوع تغییر در اطراف خود را بر‌روی صفحه نمایش‌گر فلزیاب ، طلا یاب یا گنج‌یاب آشکار نماید.

طلایی که در طول زمان های زیادی در زمین باقی می ماند نسبت به فلزات دیگر و با اهداف مغناطیس شونده دیگر تا حدودی تفاوت دارد.

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتیط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

خرید دستگاه فلزیاب

پس تفاوت فلزیاب و طلایاب نیز وجود خواهد داشت .

فلزیاب ‌ها انواع مختلفی دارند و برای اهداف مختلفی استفاده میشوند .

اسکنر گنجینه گنج یاب نیز در دسته بندی عمومی فلزیاب ها قرار میگیرد.

اما، اسکنرهای گنج نه تنها به فلزات حساس هستند و میتوانند هدف را تعیین کنند، بلکه به لطف عملکرد “شکاف” که در برخی از دستگاههای گنج یاب پیشرفته وجود دارد، میتوانند تنوع زیرخاکی را نیز تشخیص دهند. ردیاب و شعاع زن نیز در کل یک معنی و کارایی را دارند وظیفه ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می باشد که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه های دیگر می باشند.

 

خرید فلزیاب تصویری
خرید فلزیاب تصویری

ردیاب به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شود که حداقل خطای این دستگاه ها ۴۰% است.

نرم افزار در سیستمها تفاوت هایی با یکدیگر دارند هر طراحی نسبت به نوع سیستم ، نرم افزاری را انتخاب یا طراحی مینمایند که امکان دارد بر روی دیگر سیستمها نیز عمل نماید. اصل عملکرد نرم افزار نصب شده بر روی کامپیوتر یا LCD از عملکرد مدار اصلی دستور دریافت مینماید و اگر در تنظیم سیستم اشتباه نمایید، همین اشتباه باعث انحراف نرم افزار در تشخیص میگردد و بهتر است بدانیم که در خرید فلزیاب تصویری سیستم هایی که دارای تصویر یا لکه تصویری هستند هر گونه تغییر و تفاوت در زیر زمین را مشخص مینماید که فیلتر نمودن صحیح باعث پدید آمدن شکل و لکه واقعی نسبت به تغییرات حاصله میباشد و حتی این نوع از سیستمها هم دارای خطا و انحراف هدف واقعی از غیر واقعی را تشخیص دهد.

تولید محصولات با کیفیت ، متناسب با خاک ایران در فلزیاب شهر :

فلزیاب شهر بر اساس نیازهای کاربران داخل کشور همواره از سنسورها و تجهیزاتی استفاده نموده است که نه تنها به لحاظ قدرت و کیفیت دست کمی از محصولات پر ادعای خارجی ندارد بلکه با افتخار به عنوان یک محصول ایرانی ، در تست‌ها و چالش‌های ایجاد شده با فاصله زیادی از بسیاری از این محصولات برتر عمل کرده است . همچنین از دیگر مواردی که متاسفانه در خرید یک محصول به آن توجهی نمی‌شود ، خرید محصول متناسب با شرایط معدنی خاک ایران است ! بعله …! با توجه به معدنی بودن خاک ایران ، بسیاری از محصولات خارجی امکان کالیبره مناسب و یا فیلتر مواد معدنی را ندارند . در حالیکه در تولید و برنامه‌نویسی محصولات فلزیاب شهر ، حفظ ثبات و ارائه تصاویر با‌کیفیت و حذف املاح و ذرات اهمیت بالایی داشته و موارد مذکور در کلیه محصولات این شرکت رعایت شده است . 09013000352

خرید فلزیاب تصویری و قیمت یک‌ دهمی در برابر خارجی‌ های چند صد میلیونی در فلزیاب شهر !

از مدت‌ها قبل محصولات خارجی با قیمت‌های سرسام‌ آور به عنوان تنها ابزار های موجود با تبلیغات‌ های بسیار اغراق‌ آمیز زیادی به‌ فروش می‌ رفته و همچنان نیز در حال فروش هستند که کمترین قیمت این محصولات با حداقل کیفیت و حداقل امکانات در بازار از ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شده و برخی از خوش آب و رنگترین آن‌ ها تا بیش از ۱ میلیارد تومان فروخته می‌شود ! اما محصولات فلزیاب شهر با یک دهم قیمت چنین محصولاتی ، امکانات و کیفیتی را ارائه نموده است که به اعتراف استفاده‌کنندگان این محصولات ،این محصول باید حداقل دو برابر چنین محصولاتی قیمت‌گذاری می‌شده است ! فلزیاب شهر مفتخر است ضمن پیشگیری از خروج ارز از کشور ، محصولاتی را ارائه نموده است که علاوه بر ارائه کیفیت به مراتب بیشتر از بسیاری از این محصولات خارجی ، مانع از تحمیل هزینه‌ های مازاد ارزی و بی‌ مورد به خریداران گردد . 09013000352

تامین قطعات و پشتیبانی سخت افزاری فلزیاب شهر :

از دیگر مصاعب کاربران محصولات خارجی و ناشناخته ، عدم وجود قطعات و لوازم این تجهیزات در داخل کشور به دلایل متعدد از جمله وجود تحریم ها است که موجب شده در صورت خرابی این تجهیزات ، کاربران یا به اجبار به تعمیرکاران داخلی و بعضا آماتور مراجعه نمایند و یا در صورت اعزام این محصولات به نمایندگی‌ های کشورهای هم جوار ، متحمل هزینه‌های بسیار گزاف و صرف زمان بسیار طولانی شوند . به عنوان مثال : هزینه تعمیر باتری یکی از این محصولات تا ۱۲ میلیون تومان هم گزارش شده است !!!! تنها به این دلیل که در ایران هیچ نمایندگی و یا پشتیبانی سخت‌ افزاری برای این محصولات در ایران وجود نداشته است . حال فلزیاب شهر با ارائه گارانتی یک‌ ساله تجهیزات و خدمات پس از فروش نامحدود 10ساله باز هم در این زمینه از رقبای خود پیشی گرفته است . 09013000352

 

خرید فلزیاب تصویری
خرید فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب تصویری :

برای خرید دستگاه فلزیاب تصویری باید چند نکته را در نظر داشته باشید .

اول اینکه بسته به نوع هدف خود ، تکنولوژی مناسب را انتخاب کنید .

دوم اینکه کاربرد ، عمق ، دقت و قابل حمل بودن دستگاه را ملاک قرار دهید .

سوم اینکه کیفیت و اصالت دستگاه و نرم‌افزار آن را بررسی کنید .

چهارم اینکه پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه را مورد سوال قرار دهید .

پنجم اینکه قیمت دستگاه را با بازار مقایسه کنید و از خرید دستگاه‌های ارزان و نامشخص پرهیز کنید .

برای راهنمایی بیشتر در خرید فلزیاب تصویری ، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و از آخرین قیمت ها و محصولات موجود در بازار مطلع شوید . ما در سایت فلزیاب شهر به شما کمک می کنیم تا بهترین خرید را انجام دهید . 09013000352

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد :

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند .

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد :

باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت

، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

فلزیاب تصویری ارزان : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصیق داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه طلایاب برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته میشود.

این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند .

به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .

گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند .

دستگاه فلزیاب تصویری چیست ؟

دستگاه فلزیاب تصویری ( Imaging Metal detector ) یک نوع دستگاه فلزیاب پیشرفته است که علاوه بر تشخیص صدای فلزات ، می تواند تصویر زیرزمین را نمایش دهد و نشان دهد که هدف شما چه شکل و اندازه ای دارد و در چه عمق و فاصله ای قرار دارد .

این نوع دستگاه ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید انتخاب های بهتری در مورد حفاری و برداشتن هدف داشته باشید و زمان و هزینه خود را صرفه جویی کنید .

اسکنر مگنومتر به کمک نرم افزارهایی مانند ویژوالایزر ، اطلاعات مورد نظر را روی صفحه نمایش یا رایانه ارائه می دهند و به کاربر کمک می کنند تا تصمیم بهتری برای کاوش بگیرند .

این دستگاه ها از سیستم های اسکن 2D و 3D استفاده می کنند که باعث می شود تصویر واقع گرایانه تری از زیر زمین به دست بیارند .

این دستگاه ها برای کشف گنج های قدیمی و بزرگ مناسب هستند .

دستگاه گنج یاب تصویری با سیستم های مختلف کار می کند .

بعضی دیگر از سیستم GPR یا رادار زمین شناسی استفاده می کنند :

این دستگاه ها قابلیت شناسایی حفره ها ، تونل ها ، غارها و مقبره ها را دارند ولی به فلزات غیر مغناطیسی حساس نیستند .

بعضی هم از سیستم PI-BH یا پالس تغییر یافته استفاده می کنند که تلفیقی از سیستم های VLF و PI هستند و قابلیت تفکیک و عمق زنی بالایی دارند .

اسکنر های تصویری نیز از سنسور های مگنومتر و جی پی آر استفاده می کنند که حفره ها، تونل ها، غارها و مقبره ها ، فلزات را به راحتی تشخیص داده و کیفیت اسکن و تصاویر بالایی را با توجه به نوع سنسور بکار رفته در اختیار اپراتور قرار می دهند .

 

فلزیاب تصویری ارزان
فلزیاب تصویری ارزان

 

در فلزیاب تصویری ارزان این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند .

این روند به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند .

کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد .

از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود .

در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف :

راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد .

از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است . با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده .

باید این دستگاه ها دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از  سایرین متمایز میکند .

فلزیاب تصویری ارزان امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند .

زیرا از یک طرف با آمدن شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمین نیستند .

از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد .

میخواهند بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمین و دقیق استفاده کنند .

به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند .

در ساخت طلایاب تصویری از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده میشود .

افراد استفاده کننده از این محصول از آن ها اظهار رضایت می کنند .

محصولی که به بازار ارایه میشود دارای بهترین کیفیت و پاسخگویی باشد و بتواند تمامی اهداف کشف کند .

در مکان ها و شرایطی به کار گرفته شود که دیگر فلزیاب ها قادر به کارکرد در آن منطقه نباشند .

در رابطه با انتخاب شرکت و وب سایت برای تهیه ی فلزیاب ما نمیتوانیم به شما پیشنهاد خاصی بدهیم .

انتخاب شرکت های معتبر از شرکت های کلاهبردار با  توجه به انتخاب شما و برداشت شخصی خودتان از شرکت مورد نظر است .

 

فلزیاب تصویری ارزان
فلزیاب تصویری ارزان

 

اما در رابطه با انتخاب محصول ما به شما پشنهاد میکنیم که :

با تهیه یکی از انواع فلزیاب تصویری به یک دستگاه فوق العاده دست پیدا کنید و از آن برای انجام کاوش های حرفه ای استفاده کنید .

فلزیاب تصویری در مقایسه با دیگر مدل ها دارای امکانات بیشتر و پیشرفته تری است .

میتوان با استفاده از دستگاه های تصویری به اطلاعات بیشتری راجع به هدف پی برد مانند :اندازه جنس ابعاد عمق دقیق .

در دستگاه هایی با داشتن قابلیت سه بعدی بودن حتی توانایی کشف تونل ها و حفرات زیر زمینی نیز وجود دارد .

سایر دستگاه ها توانایی نمایان کردن همه ی این اطلاعات را ندارند .

پس شما میتوانید با تهیه یکی از انواع فلزیاب تصویری ارزان به اهداف بزرگی دست پیدا کنید .

لازم به ذکر می باشد که دستگاه های فلزیاب تصویری ارزان ما :

با تکنولوژی پیشرفته و قطعات درجه یک با تست در خاک و آموزش رایگان به مشتری تحویل داده می شود .

از نظر عملکرد کاملا سازگار با خاک ایران می باشد که تنها تفاوت عمده آن قیمت مقرون به صرفه و ارزان فلزیاب می باشد .

این امر برای اپراتورهایی که به دنبال فلزیاب تصویری ارازن هستند، مناسب می باشد .

دوستانی که میخواهند مطمعن شوند دستگاهی که در اختیار دارند اورجینال می باشد یا خیر باید به چند نکته توجه نمایند :

اسم دستگاهه را به انگلیسی در گوگل تایپ نموده و کلمه ای فارسی ای به ادامه ی اسم دستگاهه مورد نظر اضافه نکنید . اگر دستگاهه مورد نظر اورجینال باشد همواره می توانید سایت های خارجی ان را در گوگل که به زبان خارجی است مشاهده نمایید .

هر دستگاهی مثلا مینلب در خود یک اسکناس یک دلاری دارد .

شرکت دیپ فایندر در تمامی دستگاههای خود 5پوندی که  واحد پول اینگلیسی می باشد در دستگاه با خود به همراه دارد .دستگاههای المانی اصلی هم در خود یک یورو به همراهه دارند وچون تقلب کردن وچاپ کردن اسکناس جرم اعدام وسنگینی دارد . هیچ فروشنده ای قادر به کپی ان اسکناس دلار یا غیره را ندارد . همچنان شماره سریال دستگاه باید در ان  وجود داشته باشد تا تایید کند که دستگاهه اورجینال ان کشور می باشد .به نرم افزار بارکد خوان به هیچ عنوان تکیه نکنید چون هم قابل جعل می باشد و همان نرم افزار خود قادر است بارکد فوق را بسازد . سپس ان بار کد را شما که چک می کنید خودش ان راتایید می کند مورد دیگری که میتواند کمک کند است .

یک راه دستگاهی که در اختیار دارید را بهتر بشناسید این است که :

دستگاه را در مقابل تلوزیون یا رادیو روشن کنید .

اگر پارازیت بیفتد در دستگاه بدانید آن دستگاه مجهز به جی پی اس نقطه یابی و مکان یابی دقیق است .

اگر صدایی شبیه به ( ویزز )ندهد یعنی دستگاه جی پی اس ندارد .

البته بدانید برای جی پی اس سیم کارت باید در دستگاه گذاشته شود که منطقه یابی صورت گیرد .

بعضی از افراد هم برای کلاه برداری و سود بردن از فروش دستگاه خود در طولانی مدت هستند.

این سیستم را مجهز به ماژول سیم کارت می کنند تا بتوانند به کنترل قطع یا وصل دستگاه از دور دست پیدا کنند .

فرض كنيد كه يك دستگاه فلزياب بتواند يك ظرف فلزي از جنس نقره را در عمق 200 سانتيمتري زمين كشف نمايد .

همان ظرف را به قطعاتي شبیه پولك در آوريد عمق كاوش شما به دليل بافت ملكولي مجزا , حدود 30 % كاهش خواهد يافت .

بديهي است هرچه اين پيوستگي ملكولي در فلز كمتر گردد به عبارتی نسبت عمق كاوش نيز كمتر خواهد شد .

 

فلزیاب تصویری ارزان
فلزیاب تصویری ارزان

دستگاه فلزیاب‌ها عرصه مغناطیسی را در نزدیکی دیسک جستجوگر خود ساخت می کنند .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فلزیاب ارزان

وقتی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت عرصه مغناطیسی عوض می شد .

دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد .

پس کاربران محترمی که به دنبال خرید فلزیاب تصویری ارزان هستند بهتر است قبل از خرید یک تحقیق اساسی داشته باشند .

تنها چیزی که در خرید فلزیاب تصویری ارزان برای شما در آن لحظه نیاز است تا بدانید این موارد میباشد :

عمق بالا

عدم وجود خطا

ثبات دستگاه

نفوذپذیری در جاهای سخت

عدم وجود بی ثباتی

آلارم خطا

در آخر عدم حساسیت به قویترین مواد معدنی

این موارد با تعریف فروشنده و کاتالوگ و مارک مشخص نمیشود صرفا با تست آن هم در شرایطی که گفته خواهد شد .

عوامل تاثیر گذار در قیمت فلزیاب تصویری ارزان :

فلزیاب های تصویری یکی از پر کاربردترین دستگاه ها در زمینه فلزیابی و گنج یابی می باشد که کاوشگران زیادی علاقه مند به استفاده از آن ها هستند . این فلزیاب به خاطر قابلیت هایی که ارائه میدهد از قیمت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها برخوردار می باشد . عوامل و فاکتورهای زیادی در افزایش یا کاهش قیمت فلزیاب تصویری ارزان تاثیر گذار می باشد .

عواملی همچون نوسانات ارزی ، ممنوعیت فروش و به کارگیری دستگاه فلزیاب در ایران ، ممنوعیت واردات فلزیاب ، عدم وجود نمایندگی و خدمات پس از فروش دستگاههای خارجی در ایران سبب شده است که قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود را داشته باشند و عملا از ارزش خرید پایینی برخوردار باشند . این تفاوت در قیمت گنج یاب های تصویری بیشتر به چشم می آید و دلیل آن نیز استفاده از قطعات و تکنولوژی گرانتر در آنهاست .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد :

که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

 به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود .

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید .

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

فلزیاب شهر
فلزیاب شهر

بهترین فلزیاب تصویری : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی بهترین فلزیاب تصویری برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

دیگر دوران فلزیاب و گنج یاب های دستی که اپراتورها برای راه اندازی آن مجبور بودند زمان زیادی صرف کنند تمام شده .

همین موضوع باعث بالا رفتن خطا در نقطه زنی می شد به سر آمده است .

بهترین فلزیاب تصویری به چه نوع سیستمی گفته می شود ؟

با آوردن نام فلزیاب تصویری کاربران و خریداران فلزیاب چه فکری می کنند ؟

از دستگاه فلزیاب ، طلایاب یا گنج یاب در ذهن خود چه تصویری از یک دستگاه فلزیاب تجسم می کنند ؟

بهترین فلزیاب تصویری چیست ؟

فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که :

علاوه بر قابلیت شناسایی فلز ، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند .

دستگاه فلزیاب تصویری به عنوان یک سیستم کاربردی و حرفه ای در بین کاوشگران شناخته می شود .

دارای امکانات و قابلیت های بسیاری عالی می باشد .

فلزیاب تصویری یکی از چند مدل دستگاه فلزیاب موجود در بازار است .

توانسته موفقیت های بسیاری را در زمینه کشف گنج و دفینه برای کاوشگران به ارمغان بیاورد .

بیشتر افرادی که تا کنون دستگاه فلزیاب ندیده اند و یا با آن کار نکرده اند گمان می کنند که :

این دستگاه ، دستگاهی است که آن را روی زمین قرار می دهند و بعد از روشن کردن دستگاه فلزیاب به شما یک تصویر از هدف نمایش می دهد .

این تصویر نمایشگر شکل، حجم، ابعاد و وزن هدف به صورت واقعی است .

هر فلزیاب تصویری حرفه ای دارای امکانات خاص خود می باشد که اپراتور می تواند با استفاده از آنها ضریب موفقیت خود را افزایش دهد .

اما به صورت کلی حالت های اسکن یک فلزیاب تصویری شامل موارد زیر می شود :

G.S : اسکن خطی
F.S : فول اسکن یا اسکن در تعداد لاین های زیاد
MAN : اسکن دستی
LIVE : حالت فیلم بردازی زنده

ولی در بهترین فلزیاب تصویری باید اطلاع داشته باشید که چنین سیستمی تا کنون ساخته نشده است و سیستم فلزیاب که خود هدف را عینا نشان دهد وجود خارجی ندارد .

 

بهترین فلزیاب تصویری
بهترین فلزیاب تصویری

 

دلیل این مورد هم این است که برای به دست آورن شکل واقعی هدف :

دستگاه فلزیاب باید دور هدف بچرخد و ما با دستگاه فلزیاب نمی توانییم دور هدف بچرخیم .

تنها می توانیم از یک بعد سیگنال ارسال کنیم .

اطلاعات دریافتی را با پردازشگر مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

برای مثال دستگاه MRI را در نظر بگیرید که دور بیمار می چرخد و یک اسکن کلی از همه ابعاد به پزشک بیمار می دهد.

اما در دستگاه های فلزیاب تصویری چون ارسال سیگنال از طریق سنسورها از طرف بالای خاک به سمت پایین ارسال می شود ما می توانیم تنها به یک بعد از تصویر هدف دسترسی داشته باشیم که در حیطه فلزیابی به سنسورهای ۳ بعدی معروف شده اند. در واقع واقعیت امر این است که در یک فلزیاب تصویری با قدرت بالای تفکیکی تنها می توان مشخص کرد که آیا فلز در زیر خاک جز گروه فلزاتی که دارای خاصیت مغناطیس شوندگی مانند فولاد و چدن و آهن میباشد یا دسته دوم فلزاتی که قابلیت مغناطیس شوندگی ندارند . 09013000352

از این دسته می توان به سرب و قلع و مس و طلا و برنز و برنج و حتی آلومینیوم اشاره کرد . البته باید به این نکته اشاره کرد که طلا یاب دستگاهیی جدا از فلز یاب نیست .

بلکه نوعی از فلز یاب است که می تواند با دقت بالایی در مورد این فلز با ارزش عمل نماید و از این رو شاید اسم آن را طلایاب تصویری گذاشته اند این میزان تشخیص نیز دارای تلرانس ۲۰% می باشد و با ضریب دقت ۸۰% انجام می گردد .

در دستگاه های پیشرفته ان هم حتی نمی توان تشخیص داد فلزی که پیدا کرده :

طلا است و یا نقره و یا مفرغو فقط نوع مغناطیس شوندگی و یا غیر مغناطیس شوندگی ان قابل تشخیص است .

برای گرفتن یک اسکن خوب باید اینگونه عمل کنید :

همیشه سعی کنید حالت اسکن از شمال به جنوب باشد .

یعنی به اصطلاح اساتید فلزیاب پشت به شمال باشد و زمین اسکن نشده در طرف سمت چپ خود باشد .

زمانی که اسکن اول را تمام کردید اسکن دوم را نیز همانند اسکن اول بگیرید .

بدین معنی که اگر محل اسکن شما جایی به طول ۴متر و عرض۳ متر است دوباره همان مستطیل اسکن شده اولی را دوباره اسکن کنید .

البته این زمانی است که جسمی در تصویر شما بیفتد حال تصویر اول را با تصویر دوم مقایسه کنید .

اگر کاملا شبیه هم بودند بدانید احتمال زیاد فلزی در زیر خاک است .

برای مطمئن شدن از کار خود میتوانید محل اسکن را کوچک کنید .

 

بهترین فلزیاب تصویری
بهترین فلزیاب تصویری

یعنی محل اسکن را ۲متر در ۱متر بگیرید که اگر واقعا جسمی باشد باید ایندفعه جسم تصویر بزرگ باشد .

البته راههای دیگر و زیادی برای فهمیدن اینکه جسمی در زیر خاک است یا نه وجود دارد که توضیح کامل آن در اینجا نمیگنجد .

اما بهترین فلزیاب تصویری کدام مدل است؟

مدل هایی از فلزیاب که مجهز به سنسورهای GPR یا مگنومتر پیشرفته هستند.

می توانند در موقعیت های مختلف خود را با زمین بالانس کنند و سرعت پردازش زیادی داشته باشند .

این دستگاه جزو بهترین فلزیاب تصویری می باشند.

هرچقدر که سیستم فلزیاب تصویری مورد نظر شما دارای سنسورها و پردازنده قویتر و دقیقتر باشد از نظر کیفیت بهتر از بقیه هستند . این روزها در بازار فروش فلزیاب دیده شده است که سنسورها به شکل تکی نیز فروخته می شوند . به دلیل آشوب در بازار فلزیاب افراد کلاهبردار و سودجو در بازار فلزیاب و فضای مجازی به دنبال فروش فلزیاب جعلی هستند و این سنسورها را خریداری کرده و با یک درایور دست ساز با عنوان بهترین فلزیاب تصویری یا دستگاه های حرفه ای به فروش می رسانند که باید گفت :

خرید این نوع دستگاه های فلزیاب تقلبی برای کاوش کاملا کار اشتباهی می باشد .

عمق فلزیاب تصویری در کاوش :

بعد از دستگاه ردیاب آنتنی ( شعاع زن ، رادار ) ، فلزیاب های تصویری بیشترین عمق را در اختیار کاوشگران قرار می دهند . اما میزان عمق یک اسکنر مگنتومتر بستگی به تعداد و نوع سنسور های استفاده شده در آن دارد . البته باید بدانید که تعداد سنسور ها علاوه بر عمق ، بر کیفیت تصاویر خروجی نیز تاثیر گذار است . نوع خاک ، پستی و بلندی ها و … نیز در عمق نهایی دستگاه موثر است اما به صورت معمول شما می توانید با اسکنر ها نهایتا تا 25 متر رادر بهترین شرایط کاوش کنید .

عمق فلزیاب تصویری در کاوش چقدر است :

بعد از دستگاه ردیاب آنتنی ، فلزیاب های تصویری بیشترین عمق را در اختیار کاوشگران قرار می دهند و باید بدانیم که میزان عمق کاوش یک اسکنر مگنتومتر بستگی به تعداد و نوع سنسور های استفاده شده در آن دارد . البته باید دانست تعداد سنسور ها علاوه بر عمق ، بر کیفیت تصاویر خروجی نیز تاثیر میگذارد . نوع خاک ، پستی و بلندی ها و … نیز در عمق نهایی دستگاه موثر است اما به صورت معمول و بهترین شرایط شما می توانید با اسکنر ها ی موجود در بازار نهایتا تا 25 متر را کاوش کنید .

 

بهترین فلزیاب تصویری
بهترین فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری چگونه کار می کند ؟

سیستم های تصویری در بازار با نام هایی همچون اسکنر تصویری ، فلزیاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، اسکنر مگنومتر ، اسکنر جی پی آر و … به فروش میرسد . البته مدل های مختلفی از این دستگاه ها با کیفیت و کارایی های مختلف در بازار موجود است ، پس با توجه به این نکته قبل از اقدام به خرید توجه داشته باشید از کجا و چه نوع دستگاه اسکنری تهیه می کنید .

بهترین مدل از فلزیاب های تصویری که کاوشگران حرفه ای از آن برای کشف اهداف استفاده می کنند ، اسکنر های مگنتومتر هستند که از سنسور های پیشرفته مگنومتری جهت تشخیص و همینطور اسکن حفره ها و فضاهای خالی ( تونل ، راهرو ، اتاقک ، قبر ، چاه ، خاک دست خورده ، سنگچین و … ) و فلزات مغناطیسی شده و میدان های یونیزه ی حاصل از وجود فلزات قدیمی و مدفون شده ی زیر زمین بهره می برند .

این سنسور ها بر اساس مغناطیس زمین کار می کنند و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در آن ها ، اختلافات میدان مغناطیسی محیط را بدست آورده و نتیجه اسکن را به روش های مختلفی مانند : عدد ، نمودار ، بوق و تصویر در اختیار اپراتورها قرار میدهند . اپراتورها هم می تواند این اطلاعات داده شده ی دستگاه اسکنر را در نرم افزار های خاصی مانند نرم افزار ویژولایزر تجزیه و تحلیل بکنند . جهت درک بهتر اسکن ها در لب تاپ و تبلت لازم است تا به صورت حرفه ای کار با این نرم افزار ها را آموزش ببینید .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد :

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند.

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر دارد .

در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند.

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود.

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید .

09013000352

دستگاه فلزیاب تصویری : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه فلزیاب تصویری برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

حتماً شما که در حال مطالعه این مقاله هستید بارها واژه ی گنج یاب ها به گوشتان خورده .

پس با انبوهی از سوالات مواجه شده اید .

در صورتی که شما هم جزء سیل عظیم عاشقان کاوش و جستجوی دفینه ها و خزانه های گم شده و افسانه ای هستید ،

بدون  شک راز موفقیت در این زمینه را تنها در داشتن یک دستگاه گنج یاب حرفه ای می بینید!

گنج یاب، طلایاب، فلزیاب، دستگاه تصویری، گنج یاب نظامی، دستگاه ماهواره ای، دوربین گنج یاب، شاقول با این واژه ها آشنا هستید…

فلزیاب تصویری علاوه بر توانایی تشخیص فلز در زیر زمین میتواند تصویری حدودی از جسم مدفون نیز ارائه کند .

تصویر این دستگاهها پیچیده بوده و در عین حال با یکدیگر نیز متفاوت است و هرکدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود است.

کار با دستگاه فلزیاب دارای قواعد و نکات مخصوص خود است .

تصویری بودن یک فلزیاب یک آپشن کمک کننده و اضافی بر روی دستگاههای فلزیاب است و تصویری نبودن یک دستگاه گنج یاب دلیلی بر ناکار آمدی آن نیست.

ارائه تصویر در این دستگاهها بر روی یک نرم افزار سه بعدی که در اکثر دستگاهها نرم افزار ویژوالایزر است انجام میشود .

این نرم افزار ساخت کمپانی OKM آلمان است .

فلزیاب های تصویری ابتدا داده ها را جمع آوری می کنند و پس از تجزیه و تحلیل، با جزئیات به کاربر نمایش می دهند .

تمام این اطلاعات باعث می شود تا اپراتور بتواند تصمیم بهتری بگیرد که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارد یا خیر .

حتی می تواند انواع حفره ها مانند تونل ها، مقبره ها، غار ها، اتاق های خالی و … را شناسایی کند .

که این امر موجب صرفه جویی در زمان و هزینه کاوش می شود .

هر رنگ نمایش داده شده در تصاویر خروجی از این نرم افزار نشان دهنده چیزی است .

با مطالعه دفترچه راهنمای آن و همچنین دفترچه راهنمای فلزیاب خودتان میتوانید آنها را درک کنید .

 

دستگاه فلزیاب تصویری
دستگاه فلزیاب تصویری

معمولا رنگ سبز نشان دهنده زمین بکر و جایی که فلزیاب در آن بالانس شده است میباشد و رنگ قرمز نشان دهنده فلز و آبی نشان دهنده حفره و اتاقک است.

کمرنگ و پر رنگ بودن این رنگ ها نیز دارای تفاسیر خاص خود میباشد .

نرم افزار دارای قابلیت هایی برای کاهش خطاها و نادیده گیری سیگنال های هجو است .

سیستم دستگاه فلزیاب تصویری ازپیشرفته ترین سیستمهای فلزیاب دنیا میباشد .

در دو نوع لکه سه رنگی و لکه رنگ تفکیک رنگ COL PRO میباشد .

بهترین دستگاه فلزیاب موجود در ایران

از دستگاه فلزیاب تصویری در عملیات حرفه ای از سیستم فلزیاب تصویری بهره برده میشود فلزیاب تصویری میتواند هر نوع تغییر در اطراف خود و لایه های زمین را مشخص نموده و اپراتور یا کاربر با تغییر در تنظیمات برنامه نرم افزار میتواند نوع شرایط از تصویر را تشخیص داده که هدف را از دیگر منابع جدا نماید کارکردن با فلزیاب تصویری بسیار راحت میباشد ولی برای تشخیص اهداف و دیگر منابع و حفره ها باید تجربه و مهارتکامل داشت ولی اگر بتواند اپراتور یا کاربر با سیستم دستگاه فلزیاب تصویری بخوبی عمل نماید امکان موفقیت بالا میباشد. انواع اسکنرهای سه بعدی و تصویری موجود در بازار در واقع تعریفی کلی است که می تواند در برگیرنده سیستم های مختلفی باشد که از آنها برای تشخیص اهداف مختلف در خاک استفاده می شود .

این سیستم ها بر خلاف تصور عامیانه از مفهوم کلامی آنها ابزارهای الکترونیکی هستند .

ناهنجاری های زیر سطح را به صورت گراف های رنگی نشان می دهند .

انواع و اقسام اسکنر های سه بعدی و دستگاه فلزیاب تصویری موجود در بازار به دو دسته کلی تقسیم می شوند .

در اسکنر ها که خود این دو دسته نیز دارای زیر مجموعه های خاصی نیز می باشند. تقسیم کلی عبارت است از :

سیستم ها یا رادارهای نفوذ در خاک یا جی پی آر ها .

انومالی(ناهنجار های) دتکتورها یا آشکار سازها .

یک نرم افزار گرافیکی وظیفه تحلیل و تجزیه داده های دریافتی و تبدیل آن ها به گراف های تصویری و رنگ را بر عهده دارد .

در تصاویر و دو بعد از رنگ تصاویر می توان به اطلاعات مورد نیاز در مورد کاوش دست پیدا کرد .

در تصاویر سه بعدی علاوه بر رنگ ها می توان یک شماتیک کلی و حدودی نیز از محیط و هدف های دفن شده به دست آورد .

با چرخش و زاویه دید ۳۶۰ درجه می توان شکل و ابعاد اجسام را دید .

 

دستگاه فلزیاب تصویری
دستگاه فلزیاب تصویری

 

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند :

کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند .

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند .

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتیط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب

عوامل موثر بر قیمت دستگاه‌ گنج‌یاب تصویری :

ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی دستگاه :

دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری پیشرفته با ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی بالا، معمولاً قیمت بالاتری دارند. این شامل دقت بالا در تشخیص، قابلیت تشخیص در عمق‌های بزرگتر، سرعت بالا در تشخیص و تصویربرداری، و امکانات اضافی مانند ضبط و ذخیره داده‌ها، اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و دستگاه‌های هوشمند است.
برند سازنده :

برند سازنده نقش مهمی در قیمت دستگاه گنج‌یاب تصویری دارد .

برندهای معروف و با تجربه در این صنعت، معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند ، زیرا محصولات آنها با کیفیت و اعتماد بیشتری عرضه می‌شوند.

تکنولوژی استفاده شده :

استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند لیزر ، پرتو ایکس و سنسورهای حساس ، قیمت دستگاه را افزایش می‌دهد .

این تکنولوژی‌ های پیشرفته، دقت، صحت و قابلیت تشخیص دستگاه را بهبود می‌بخشند و در نتیجه باعث افزایش قیمت آن می‌شوند.

محدوده عمق تشخیص :

دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری با قابلیت تشخیص عمق بزرگتر ، به کاربران اجازه می‌دهند تا به عمق‌های بیشتری در زیرزمین دسترسی داشته باشند. این ویژگی، قیمت دستگاه را متأثر می‌کند، زیرا دستگاه‌هایی که قادر به تشخیص عمق بیشتری هستند، معمولاً هزینه بیشتری دارند.

دقت و صحت تشخیص :

دستگاه‌های گنج‌یاب تصویری با دقت و صحت تشخیص بالاتر ، به کاربران امکان تشخیص دقیق‌تر آثار و اجسام زیرزمینی را می‌دهند .

دستگاه‌هایی که دارای دقت و صحت بالاتری هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

صفحه نمایش :

نوع و کیفیت صفحه نمایش دستگاه نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد .

صفحه‌های نمایش با وضوح بالا و تکنولوژی‌های رنگی پیشرفته ، قیمت دستگاه را افزایش می‌دهند.

قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم :

دستگاه‌هایی که امکان اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و دستگاه‌های هوشمند را دارند ، به کاربران امکانات بیشتری را می‌دهند.

این ویژگی نیز می‌تواند قیمت دستگاه را تحت تأثیر قرار دهد.

 

دستگاه فلزیاب تصویری
دستگاه فلزیاب تصویری

 

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود .

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

فلزیاب شهر
فلزیاب شهر

فلزیاب تصویری حرفه ای : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه طلایاب برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

فلزیاب شهر

عمدتا ساخت محصولات الکترونیکی که توسط اشخاص یا شرکت ها و کارخانجات معتبر به صورت دستی ساخته میشود :

دارای طرفدار بیشتری هستند و با دقت بالاتری مونتاژ و تنظیم میگردند .

به طور کل در ساخت همه ی این محصولات این موضوع صدق میکند.

حتی در صنعت اتومبیل سازی اتومبیل هایی میباشند که :

توسط ربات ساخته میشوند اما دقت عمل سیستم های دست ساز را نداشته و در رابطه با لوازم الکترونیک هم همین موضوع صدق میکند که سیستم هایی که توسط شرکتهای معتبر به صورت دست ساز یا دستی انجام میشود دارای عملکرد بهتر و دقیق تر هستند .

زمانی میتوان روی یک دستگاه نام فلزیاب تصویری حرفه ای را گذاشت که قدرت تفکیک حرفه ای همراه نمایش تصویری روی تبلت داشته باشد .

فرض کنید در عمق ۳متری فلز طلا و در عمق ۱ متری همان نقطه چند عدد میخ زنگ زده قدیمی می باشد .

در این صورت بسیاری از فلز یاب ها دچار اختلال شده و اپراتور را به اشتباه می اندازند.

فلزیاب تصویری حرفه ای در این مواقع از طریق وای فای wifi جزئیات را به تبلت ارسال می کند .

اپراتور به راحتی می تواند تشخیص دهد در عمق ۱ متری و در عمق ۳ متری چه نوعی فلزاتی وجود دارند!

درواقع فلزیاب تصویری حرفه ای سیستمی است که :

قدرت تفکیک بالایی داشته باشد تا بتواند برای جداسازی فلزات با ارزش از بی ارزش کار اپراتور را آسان کند و در این زمینه امکانات مناسبی داشته باش تا خطاها را به صفر برساند! شاید اگر کمی در بحث فلزیاب و طلایاب تحقیق کرده باشید متوجه شوید برای رسیدن سریع به هدف نیازمند دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای و بروز و اپراتوری قوی در این زمینه هستید . اکثر کسانی که اقدام به خرید فلزیاب می کنند گاه به دلیل ثبات پایین دستگاه، حذف ذرات و تفکیک ضعیف و همچنین نقطه زنی اشتباه، کاربر و اپراتور فلزیاب، سردرگم و کلافه شده بطوریکه به دلیل تکرار این اتفاق کارش را نیمه تمام ول می کند!

اتفاقی ناخوشایندی که ممکن است سال ها شما را از هدفتان دور و دلسرد کند.

پس در زمان خرید فلزیاب تصویری حرفه ای احتیاط کنید!!!

 

فلزیاب تصویری حرفه ای
فلزیاب تصویری حرفه ای

 

مراقب باشید چون برخی فروشندگان نا انصاف در زمان تست دستگاه طلایاب جعلی از ریموت استفاده میکنند یا در محل تست قبل از خریدار فلزی میگذارند و یا در کفش خویش فلزی را حمل میکنند.

در هنگام تست دستگاه فلزیاب خواهشمندیم حداقل به احترام آینده خویش :

اجازه ندهید فروشنده دست به دستگاه بزند و یا در تست دستگاه و انتخاب نقطه تست کوچکترین دخالتی کند .

از شما خواهشمندیم حتما حتما حتما حتما بدون کوچکترین مسامحه :

دیسک کوچک دستگاه طلایاب را با تفکیک مناسب طلا بدون کوچکترین کم شدن متراژ اول حتما تست کنید .

همچنین اجازه دخالت را به هیچ وجه به فروشنده ندهید تا فروشندگان فرصت اندیشه وتفکر غلط را نداشته باشند .

متذکر میشویم :

هم لوپ ۱*۱ و هم دیسک کوچک و هم پراپ های متصل به زمین و هم سنسورها و سوپر سنسورها با دقت کامل در موارد بالا

فقط به دست خودتان و بدون دخالت فروشندگان تست شود .

اپراتور های عزیز توجه داشته باشید که :

نقطه تست را خودتان انتخاب کنید .

اجازه ندهید فروشندگان از محل های از قبل حفر شده و آماده شده خودشان جهت تست استفاده نمایند .

هنگام انجام تست فلزیاب تصویری حرفه ای دقت بفرمایید فلز حداقل یک متر به داخل صخره نفوذ کند و در کناره های صخره نباشد .

به هیچ عنوان اجازه ندهید فقط با فرم بزرگ ( لوپ 1*1 ) به خریدار تست داده شود .

نقش اصلی و اساسی را در کاوش ها و اهداف کوچک و مهم دیسک کوچک ایفا می کند .

پس عامل موفقیت شما عزیزان این می باشد که :

هنگام تست دستگاه طلایاب حتما در متراژهای بالای 3 متر با دیسک کوچک تست کنید .

همانطور که میدانید :

شرکت های زیادی در زمینه فروش دستگاه های طلایاب و گنج یاب و فلزیاب تصویری حرفه ای فعالیت میکنند که اکثر این شرکت ها تمامی دستگاه های طلایاب خود را در داخل شرکت و در یک اکواریوم یا محلی در باغ که از پیش تعبیه شده است ، با بیان این که محل تست ما از لایه های مختلف تشکیل شده است تست می دهند .

 

فلزیاب تصویری حرفه ای
فلزیاب تصویری حرفه ای

 

آیا این تست ها و موارد مشابه میتوانند تست صحیحی برای دستگاه باشند که خریدار بتواند با این تست تمامی قدرت وکارایی و نفوذ پذیری واقعی دستگاه را مشاهده و از صحت آن اطمینان بدست آورد ؟

پاسخ این است که خیر هیچگونه از این تست ها صحیح و پاسخگو نمیباشد .

یک کار کاملا اشتباه و نادرست است زیرا که شما در اکواریوم یا محل های از قبل کنده شده .

امثال آن ها به دنبال دفینه نیستید بلکه در محیط طبیعی و در شرایط طبیعی دست به کاوش و جستجو می زنید .

پس حتما باید دستگاه مد نظر خود را قبل از خرید در مناطق کوهستانی و طبیعی و دست نخورده به دست خودتان تست کنید.

تاکید میکنم به دست خودتان وبدون دخالت فروشنده در تست اقدام به خرید نمایید تا به موفقیت صد در صدی برسید.

یکی از مهمترین مشخصه های دستگاه ها که باید درخرید کاملا مورد توجه قرار بگیرد :

نفوذ پذیری میباشد زیرا دستگاهی که نفوذپذیری کافی نداشته باشد به هیچ عنوان نمیتوان با آن به نتیجه ای رسید .

یکی از بهترین روش های نشان دهنده قدرت و نفوذ پذیری دستگاه تست دستگاه بر روی سنگ های یکپارچه در محیط های کوهستانی میباشد . چرا که اکثر دستگاه های موجود ضعف اعظمی در نفوذ از سنگ دارند و تقریبا میتوان گفت تمامی فروشندگان به این دلیل از تست در محیط های سنگلاخی امتنا به عمل می آورند . زیرا دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای که بتواند از سنگ های طبیعی یکپارچه نفوذ کند قادر است در تمامی شرایط محیطی و در سخت ترین نوع خاک وسنگ و… نیز بهترین کارایی را از خود نشان دهد و هیچگونه ضعفی در کاوش نداشته باشد.

آشنایی با انواع دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای :

این دستگاه ها با روش های مختلف از جمله برگشت پالس های مغناطیسی صادر شده توسط میدان فرستنده خود قادر هستند تا سیگنال های دریافتی را از برخورد با نقاط مختلف اجسام زیر زمین دریافت کرده و به شکل دقیق آن ها روی مانیتور ترسیم کنند . این قابلیت به شما کمک شایانی در پیدا کردن انواع اجسام از جمله طلا در ارتفاع مشخصی در زیر زمین خواهد کرد .

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که علاوه بر گارانتی تست سلامت تست خاک و …. دارای چه مواردی باشد تا بتواند به عنوان یک فلزیاب پیشرفته و حرفه ای یاد شود.

برای شناخت کامل دستگاه فلزیاب نیاز به تخصص و تجربه بسیار نیاز است، اما میتوان گفت با

دستگاه های خارجی در ایران با قیمت های بسیار بالایی ب فروش میرسد که تفاوت قیمت میتواند دلایل زیادی داشته باشد .

دراینجا میتوانم برایتان تعدادی از این دلیل را بازگویی کنم:

تفاوت ارز ها در ایران و دیگر کشورها

محدودیت هایه گمرکی

محدودیت های فروش

تمام این دلایل باعث شده که دستگاه های خارجی در ایران دارای تقاضای بسیار کمتر از دستگاه های شرکتی داشته باشند.

 

فلزیاب تصویری حرفه ای
فلزیاب تصویری حرفه ای

فاکتور های مهم در خرید فلزیاب تصویری حرفه ای :

باید عمق نفوذ ۳ الی ۴ متر را داشته باشد :

( توجه کنید که عمق نفوذ های نجومی ۳۰ متر و ۴۰ متر و … دروغی بیش نیستند )

دارای نشانگر عمق کاوش باشد .

دارای قابلیت تنظیم و تغییر فرکانس باشد :

( شیفت فرکانس )

داری نشانگر حساسیت باشد و قابلیت تنظیم و تغییر میزان حساسیت را داشته باشد .

باید قابلیت تفکیک کنندگی بین آهن و غیر آهن را داشته باشد و در صورت جدید بودن دستگاه مد فقط طلا ( Just Gold ) را داشته باشد .

دارای هر دو نوع بالانس دستی و اتوماتیک باشد :

( بالانس دستی برای کاوشگران حرفه ای بسیار مهم است )

دارای تفکیک حداقل ۶۰ درصد باشد .

ویژگی حذف ذرات ناخواسته ی زمین را داشته باشد :

( این عامل سبب افزایش دقت دستگاه شما میشود )

دارای یکی از سیستم های کاری VLF و یا PI باشد :

( اگر دارای PI تغییر یافته باشد بسیار خوب است زیرا سیستم کاری PI تغییر یافته ترکیبی از دو نوع سیستم VLF و PI است که هم قدرت تفکیک نوع VLF را داراست و هم قدرت نفوذ نوع PI )

تصویری بودن دستگاه فلزیاب یک قابلیت بسیار کاربردی و کمکی قدرتمند است و به عملکرد و کیفیت بیشتر شما در گنج یابی و فلزیابی کمک شایان ذکری می کند .

سبک و کم حجم باشد که این عامل سبب می شود ، علاوه بر حمل آسان ، نگهداری از آن نیز راحت تر شود .

امکان حذف ذرات ناخواسته حداقل ۵۰ درصدی را داشته باشد که مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب یا فلزیاب همین عامل حذف ذرات است .

یک باور غلط و رایج در بین خریداران این است که هر چه قیمت یک چیزی بیشتر باشد بهتر و با کیفیت تر است که عملا اینطور نیست .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که :

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند . در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با :

اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

فلزیاب تصویری سه بعدی : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه طلایاب برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

شما میتوانید طلا ، عتیقه ، گنج و… را به سرعت و با استفاده از فلزیاب چند سنسوری سه بعدی شناسایی و مکان‌یابی نمایید .

فلزیاب تصویری سه بعدی با مکان‌یابی دقیق برای طلایابی و گنج یابی کاملا مناسب می‌باشد .

فلزیاب چند سنسوری سه بعدی برای مکان‌یابی کردن اهداف بزرگ‌تر ( 6 اینچ و بالاتر ) مانند : حفره‌ها ، غارها ، و ناهمواری ها طراحی شده است .

در فلزیاب تصویری سه بعدی این دستگاه برای پوشش دادن زمین‌های بیشتر با هزینه‌ی کم ایده‌آل می‌باشد.

فلزیاب چند سنسوری سه بعدی برای مکان‌یابی کردن اهداف بزرگ‌تر ( ۶ اینچ و بالاتر ) مانند حفره‌ها ، غارها و ناهمواری ها طراحی شده است .

این دستگاه برای پوشش دادن زمین‌های بیشتر با هزینه‌ی کم ایده‌آل می‌باشد .

بخش سه بعدی از سیستمی سیار، سبک، و با استفاده‌ی آسان تشکیل شده است .

نرم‌افزار فلزیاب تصویری سه بعدی هم برای افرادی که برای سرگرمی از دستگاه استفاده می‌کنند و هم برای افراد حرفه‌ای ساخته شده است .

یک فلزیاب برتر دیگر که توسط مهندسین خبره‌ی ( اکیورت لوکیتورز ) ساخته شده است .

فلزیاب تصویری سه بعدی یک مکان‌یاب خوب با هزینه‌ی مناسب برای اهداف بزرگتر تا عمق 120 فوت می‌باشد .

این سیستم دارای یک مینی نوت بوک ( دفتر یادداشت کوچک ) برای ذخیره و فهرست نمودن اسکن جهت استفاده در هر زمانی می‌باشد .

با استفاده از رابط‌های طراحی‌شده‌ی جدید، این نرم‌افزار ارائه‌های سه بعدی واضحی از ناهمواری‌های زیرسطحی را نمایش می‌دهد .

با نرم‌افزار سه بعدی، شناسایی هدف سریعتر را در مناطق بزرگ داشته باشید .

نرم‌افزار تصویری سه بعدی و لپ تاپ کار را آسانتر می‌کند .

فلزیاب چند سنسوری سه بعدی شامل موارد زیر می‌باشد :

• واحد کنترل (در درون کیف دو سویه)

• 4 آنتن سنسور

• کامپیوتر مینی پی سی (PC)

• باطری شارژر دیواری

• مینی پی سی شارژر دیواری

• درایو فلش یو اس بی (USB) با نرم‌افزار نصب پی سی

• پیچ میله‌ی نصب با واشر و پیچ و مهره‌ برای نصب آنتن

• کیف حمل آنتن

• کیف حمل دو طرفه‌ی کامپیوتر/واحد کنترل

• 36 ماه گارانتی فقط برای مولتی سنسور

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتیط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فلزیاب تصویری رشت

 

فلزیاب تصویری سه بعدی
فلزیاب تصویری سه بعدی

فلزیاب ها انواع مختلفی دارد که به چند نمونه از آن ها اشاره میکنیم :

– فلزیاب ایمیجر ایکس ال 16

– دستگاه فلزیاب ترو ویدو 3 بعدی

– ردیاب فلزی پی ای PI 5500 :

– فلزیاب  (مولتی سنسور تری دی) 3D Multi Sensor Metal Detector

– فلزیاب و اسکنر 3 بعدی زمین OKM Fusion او کا ام فیوژن

– دستگاه فلزیاب Future 2018

– اس اس پی ssp 2100

– ردیاب و فلزیاب سه بعدی ۳D GOLD MOBILE STANDARD

بخش سه بعدی از سیستمی سیار، سبک، و با استفاده‌ی آسان تشکیل شده است . نرم‌افزار سه بعدی هم برای افرادی که برای سرگرمی از دستگاه استفاده می‌کنند و هم برای افراد حرفه‌ای ساخته شده است. یک فلزیاب برتر دیگر که توسط مهندسین خبره‌ی  ( اکیورت لوکیتورز ) ساخته شده است.

فلزیاب های تصویری سه بعدی (فلزیاب هایی که دارای نمایشگر هستند) با نمایشگرهای دیگر نمایش متفاوت دارند .

زیرا آنها به جای ارائه سیگنال های صدا تنها براساس داده های فرکانسی دریافت شده بر اساس اطلاعات :

شکل ، عمق و اندازه به صورت تقریبی تصویر ۳ بعدی ارائه می دهند.

البته یک توضیح کوچک در خصوص مقاله آموزش کار با فلزیاب تصویری سه بعدی بدهم که جدیدا شرکت نوکتا ترکیه و شرکت نکست استار آلمان فلزیاب های تصویری تولید کردند که شکل اشیاء را نشان میدهد. علاوه بر این، اسکنر گنج یا فلزیاب تصویری سه بعدی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته قادر به تعیین نقاطی است که سیگنال شروع و پایان می یابد، بر اساس نوع و قدرت سیگنال از شی فلز، تعیین زمان انعکاس و محو شدن سیگنال از طریق استفاده از پیشرفته الگوریتم هایی که با نمای رنگی سه بعدی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. تصاویری به کاربر ارائه دهد با جزئیات عمق، ابعاد و نوع شی .

باید بدانید که فلزیاب های غیر تصویری تنها اطلاعات کاربر را در مورد اسکن و نتایج اسکن ارائه می دهند .

این دستگاه ها انتظارات بسیاری از کاربران را برآورده می کنند و حتی از آنها پیشی می گیرند .

محدودیت های ارائه شده توسط فلزیاب های غیر تصویری نمایشگر اطلاعات کمی به کاربر ارائه میدهد .

 

فلزیاب تصویری سه بعدی
فلزیاب تصویری سه بعدی

 

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود. در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتیط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه فلزیاب تصویری ارزان برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

فلزیاب شهر

اپراتورهای فلزیاب و کاوشگران دفینه همیشه در جستجوی بهترین فلزیاب برای بهتر نتیجه گرفتن هستند .

اکثر اپراتورها هم می  دانند که یکی از بهترین سیستم های فلزیاب، سیستم فلزیاب تصویری می باشد.

فلزیاب تصویری یا فلزیاب ایمیجر نوع دیگری از فلزیاب ها می باشند که آنالیز تصویری فلزات را پس از مرحله تفکیک پذیری برای اپراتور فراهم می کنند.

همچنین میتوانید از مقاله ی فلزیاب ارزان را در سایت فلزیاب شهر بازدید کنید .

با خرید دستگاه فلزیاب تصویری ارزان اپراتور این قابلیت را خواهد داشت که :

اجسام مورد نظر را در عمق نفوذ موثر دستگاه بر روی مانیتور خود مشاهده کند!

البته ناگفته نماند سیستم فلزیابی که خود هدف را عینا نشان دهد تا به حال ساخته نشده است .

فلزیاب تصویری تفاوت زیادی با فلزیاب های بوقی ندارد در صورتیکه سیستم هشدار دهنده فلزیاب بوقی، صوت و آلارم می باشد .

اول باید دانست فلزیاب تصویری ارزان چیست ؟

به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود .

این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد . گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند. کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود .

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان آن را به صورت رنگ و شکل های مختلف روی صفحه مانیتور نمایش می دهد.

در دستگاه فلزیاب تصویری ارزان چون ارسال سیگنال از طریق سنسورها از طرف بالای خاک به سمت پایین ارسال می شود . ما می توانیم تنها به یک بعد از تصویر هدف دسترسی داشته باشیم که در حیطه فلزیابی به سنسورهای 3 بعدی معروف شده اند. معمولا شرکت های ساخت و خرید و فروش فلزیاب که معتبر و محبوب هستند فلزیاب های ارزان قیمت را با عنوان های مختلفی مثل دستگاه فلزیاب تصویری ارزان برای در دست داشتن عرصه رقابت به بازار فلزیاب ها ارائه میکند و سعی میکند این سیستم ها را با کیفیت بالا و با تجهیزات کامل ارائه دهد تا اپراتور یا کاربر دستگاه فلزیاب تصویری ارزان در عملیات جستجوی هدف خود در صحنه کار از هر نوع تجهیزاتی که خواست بهره ببرد .

فلزیاب های ارزان قیمت دارای یکسری خصوصیات مثبت و منفی می باشند که طرفداران خاص خودشان را دارند.

همانطور که در مقالات قبلی شرکت فلزیاب شهر به آن اشاره کردیم :

مدل هایی از فلزیاب که مجهز به سنسورهای GPR یا مگنومتر  پیشرفته هستند و می توانند در موقعیت های مختلف خود را با زمین بالانس کنند و سرعت پردازش زیادی داشته باشند از بهترین  دستگاه فلزیاب تصویری ارزان می باشند. هرچقدر که سیستم فلزیاب تصویری مورد نظر شما دارای سنسورها و پردازنده قویتر و دقیقتر باشد از نظر کیفیت بهتر از بقیه هستند.

این روزها در بازار فروش فلزیاب دیده شده است که سنسورها به شکل تکی نیز فروخته می شوند.

 

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان
دستگاه فلزیاب تصویری ارزان

 

سوالی که اکثر افرادی که به تازگی وارد دنیای فلزیابی شده اند از خود می پرسند این است که آیا می توان به دستگاه فلزیاب تصویری ارزان اعتماد کرد؟

برای جواب به این سوال باید عوامل زیادی را در نظر گرفت :

یکی از تاثیر گذارترین فاکتورهایی که باید در نظر گرفت شرکت سازنده فلزیاب است .

خرید فلزیاب های دست ساز و به اصطلاح شرکتی در بعضی موارد دارای کیفیت پایین و همچنین کارایی بسیار کمی هستند و معمولا تا ۳۰ سانتی متر زیر خاک را بیشتر کاوش نمی کنند .

قیمت فلزیاب ها با داشتن امکانات مختلف متغییر است .

چه بسا در  یک محیط کاوش یکسان کارایی یک دستگاه فلزیاب تصویری ارزان با یک فلزیاب حرفه ای یکی باشد .

پس با توجه به محیط کاوش و شرایط کاوش باید یک فلزیاب انتخاب کرد .

جهت کاوش در بسیاری از مکان ها نیازی به داشتن یک فلزیاب تصویری یا فلزیابی با عمق کاوش بالا و یا تکنولوژی خاص نیست ،

بلکه میتوان با یک فلزیاب میان رده و ارزان قیمت نیز کاوش را انجام داد و به نتیجه رسید .

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان و اقدام به خرید آن کاری نیست که بشود عجولانه آن را انجام داد .

حتما قبل خرید دستگاه فلزیاب به این نکات توجه کنید فلزیاب ها برای کارهای مختلفی طراحی شده اند .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب

به طور مثال کارایی برخی فلزیاب ها :

فلزیاب IB که با سیم پیچ دابل D و یا DD می شناسیم برای یافتن اجسام ریز مثل سکه انگشتر و جواهرات و همچنین تفکیک نسبی دقیق تر طراحی شده اند و یا دستگاه فلزیاب 2 باکس یا tow box برای یافتن اجسام بزرگتر مثل لوله های گاز و …

همچنین پر کاربردترین سیستم های فلزیاب که به آن فلزیاب pi یا همان پالسی گفته می شود برای :

عمق زنی بالاتر و عدم حساسیت به کانی های زمین و ذرات ریز فلز استفاده می شوند .

بر طبق تحقیقات انجام شده زمانی که مردم یک کالای شیک و تمیز را می بینند برای خرید ان جذب می شوند .

خوشبختانه در رابطه با خرید فلزیاب صدق نمی کند ، زیرا کالای لوکسی در این حوزه وجود ندارد .

فرض كنيد كه يك دستگاه فلزياب بتواند يك ظرف فلزي از جنس نقره را در عمق ۲۰۰ سانتيمتري زمين كشف نمايد , حالا در حالتی‌که شما همان ظرف را به قطعاتي شبیه پولك در آوريد عمق كاوش شما به دليل بافت ملكولي مجزا , حدود ۳۰ % كاهش خواهد يافت , بديهي است هرچه اين پيوستگي ملكولي در فلز كمتر گردد , به عبارتی نسبت عمق كاوش نيز كمتر خواهد شد .

 

 

 

 

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد :

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

در قیمت فلزیاب مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند .

در صورتی که این طور نیست …! مثل :

در فروش فلزیاب حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند .

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

هنگام خرید فلزیاب و خرید طلایاب ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود .

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان

راهنمائی نماید .

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

خرید دستگاه فلزیاب تصویری : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی خرید دستگاه فلزیاب تصویری برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

فلزیاب شهر

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که :

توانایی مشخص کردن فلزات در عمق های مختلف را دارد .

فلزیاب ها اولین بار در سال 1870 تولید شدند و تا به امروز در صنایع وسیعی استفاده می شوند در حالت کلی فلزیاب قابلیت تفکیک ندارد و فقط برای پیدا کردن فلز کاربرد دارند . در این بین دستگاه هایی نیز وجود دارند که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد که به این نوع سیستم ها فلزیاب تصویری گفته می شود البته هیچ دستگاهی قادر به اسکن به صورت زنده و نشان دادن عکس واقعی فلز نیست و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند که می توان حدود 60 % به این تصویر اعتماد کرد .

خرید دستگاه فلزیاب تصویری :

نکات مهم برای خرید دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای ، از خریداران محترم سیستم‌های فلزیاب خواهشمند است قبل از خرید دستگاه فلزیاب تصویری با عناوین فلزیاب، طلایاب، گنج‌یاب، معدن‌یاب، ردیاب، حفره‌یاب، لوله‌یاب، آب‌یاب و غیره حتما اطلاعات کسب کنید .

در سال های اخیر در تولید دستگاه های مذکور، تغییرات زیادی صورت گرفته است و این تغییرات خروجی بسیار مناسبی در تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این محصول را به همراه داشته است . در گذشته انواع ضعیف فلزیاب هایی موجود بود که ممکن بود وقت شما را به عنوان یک جستجوگر در ابعاد زیاد تلف کند امروزه با خرید دستگاه فلزیاب تصویری شما این قابلیت را خواهید داشت که اجسام مورد نظر را در عمق نفوذ موثر دستگاه بر روی مانیتور خود مشاهده کنید !

البته ناگفته نماند سیستم فلزیابی که خود هدف را عینا نشان دهد تا به حال ساخته نشده است. دلیل این مورد هم این است که برای به دست آوردن شکل واقعی هدف، دستگاه فلزیاب باید دور هدف بچرخد و ما با دستگاه فلزیاب نمی توانیم دور هدف بچرخیم و تنها می توانیم از یک بعد سیگنال ارسال کنیم و اطلاعات دریافتی را با پردازشگر مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم .

آیا تا به حال یک خرید دستگاه فلزیاب تصویری فکر کرده اید؟

اگربرای اولین بار است که به دنبال خرید دستگاه فلزیاب تصویری هستید .

پس عادات خرید به فلزیاب را پیدا می کنید .

انواع فلزیاب و طلایاب و شناخت آنها یکی از ملزمات شناخت اینگونه دستگاه های فلزیاب می باشد . شاید برایتان جالب باشد فلزیاب و طلایاب ها انواع مختلفی دارند و بسته به کاربرد به مدل های گوناگونی تقسیم بندی می شوند . هر یک از این سیستم ها در کارهای مخصوص به خود استفاده می شود .

اول از همه از یک مثال خوب شروع می کنیم :

در مورد دوربین عکاسی اگر شما نیاز دارید که از ساقه و برگ درختان با روزولیشن بالا که قادر به ایجاد تعداد زیادی تنظیمات را دارد پس یک دورین حرفه ای می خرید و اگر برای عکسهای خانوادگی و مسافرتی باشد یک دوربین معمولی هم کفایت می کند . پس متوجه شدید اگر شما برای شکار گنج به صورت سرگرمی و تفریح نگاه کنید باید یک فلزیاب ارزان بخرید و اگر می خواهید بصورت حرفه ای و کشفیات بزرگ نیاز دارید به دنبال خرید دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای باشید .

 

خرید دستگاه فلزیاب تصویری
خرید دستگاه فلزیاب تصویری

 

شما قرار است برای خرید دستگاه فلزیاب تصویری هزینه کنید؟

چه مقدار زمان برای اینکار اختصاص دادید؟

این دو موضوع باید با هم در نظر گرفته شود .

اگر شما قصد پیدا کردن گنجی را دارید و ساعت های زیادی می خواهید وقت بگذارید یک فلزیاب با ویژگی های الکترونیکی بیشتر به کارتان میاد و اگر نه شما قصد دارید گاه به گاه در ساحل و یا در یک جنگل. برای خود بچرخید به یک فلزیاب ارزان قیمت با ویژگی های کمتر نیاز دارید. این موضوع اول مشخص شود کار شما راحتر میشود .

مورد بعدی اینکه بعد از خرید دستگاه فلزیاب تصویری :

شما قصد دارید در کجا از این دستگاه استفاده کنید ؟؟

در خرید دستگاه فلزیاب تصویری انواع مختلفی از فلزیاب ها برای مکانهای مختلف و نوع کشفیات بستگی دارد ، مثل :

زمین های ساحلی ، رودخانه ،جنگل ،زمین های سخت و کوهستانی و یا برای کشف سکه و طلا و جواهر، برای آثار باستانی، برای اکتشافات معدنی وجود دارد . البته بعضی دستگاههای فلزیاب قدرت همپوشانی همه موارد را دارند.ولی بطور کلی انها برای مقاصد خاص هستند.به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که در در خرید دستگاه فلزیاب تصویری بعضی از فروشنده ها و اشخاص ناشی از بحث یونیزه شدن طلا سوء استفاده می کنند .

در خرید دستگاه فلزیاب تصویری و بحث یونویزه باید گفت برای مثال :

اگر یک دستگاه فلزیاب ،فلزی به ابعاد ۱۰*۱۰ سانتی متری را در عمق ۱ متری زمین تشخیص دهد می تواند یک فلز قدیمی با همان ابعاد را در عمق ۲ متری تشخیص دهد که این موضوع به یونیزه شدن طلا باز می گردد نوع دیگر از فلزیاب ها برای زمین های عمیق است برای کشف رگه سنگها یا گنجهای پنهان شده که بصورت گور مخفی شده در این صورت نیاز به ردیاب است . در خصوص خرید دستگاه فلزیاب تصویری گذشته از قیمت فلزیاب، هزینه تجهیزات و لوازم جانبی را هم در نظر بگیرید بهتر است .

دستگاه فلزیاب سوپرمکس

به عنوان مثال در خرید دستگاه فلزیاب تصویری لوازم جانبی زیر را داشته باشد :

یک هدفون با کنترل حجم، ماله، خاک انداز ساحل، را هم حتما تهیه نمایید .

چون هدفون خوب به ویژه مهم است چرا که صدای سیگنال آزار دهنده را کاهش می دهد .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند .

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند .

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتیط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

 

خرید دستگاه فلزیاب تصویری
خرید دستگاه فلزیاب تصویری

 

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود .

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید .

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب

سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

توضیحات دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی :

در دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی ، فلزیاب ها با ارسال یک میدان الکترومغناطیسی از کویل جستجو و سپس تجزیه و تحلیل سیگنال آن عمل می کنند. فلزیاب ها در هنگام تشخیص شی ممکن است به صورت تصویر، صوت یا حرکت آنتن به اپراتور نوع فلز و عمق یا اندازه آنرا مشخص کند .
می توان گفت فلزیاب ها :

ابزارهای الکترونیکی و یا مکانیکی هستند که بر اساس قوانین مختلف فیزیکی بسته به کاربرد ومیزان حساسیت و نوع کاربرد و طراحی به فلزی خاص یا همه ی انواع فلزات حساسیت نشان می دهند و امکان کشف فلزات مدفون در خاک و یا دیگر اجسام را ممکن می سازند .

دستگاه فلزیاب

کار با فلزیاب های معمولی و نیمه حرفه ای ساده است.

وقتی دستگاه روشن شود قسمت سیم پیچ ان را به ارامی روی منطقه ی دلخواه جستجو کرده و به طرف جلو و عقب حرکت می دهیم .

هنگامی که دستگاه از روی یک فلز عبور می کند دستگاه با ارسال یک علامت صوتی وجود ان را مشخص می کند .

فلزیاب های پیشرفته نوع فلز و عمقی که فلز در انجا قرار دارد را توسط صفحه نمایش کوچک نمایش می دهند .

در دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی عمق كاوش مهمترين نگراني کاربران و اپراتور ها است .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب تریجور

 

دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی
دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی

 

بطور كلي در دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی عمق كاوش به عوامل مختلفي بستگي دارد كه مهمترين آنها عبارتند از :

۱- در دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی قدرت دستگاه – كه به نوع دستگاه و مدار الكترونيك آن بستگي دارد.

۲- اندازه فلز :

هر چه فلز بزرگتر باشد در عمق بيشتري قابل كشف است.

۳- جنس فلز :

حساسيت دستگاه ها نسبت به فلزات مختلف متفاوت است بطوريكه مقدار مشخصي از چند فلز مختلف در عمق هاي متفاوتي قابل كشف است.

۴- تكنولوژي ساخت و جنس سيم پيچ ديسك جستجوگر :

در ساخت ديسك هاي فلزياب از فنون و آلياژهاي مختلفي استفاده مي شود .

بعضي از ديسك هاي جديد عمق كاوش را تا ۳۰ درصد افزايش مي دهند.

۶- شكل فلز :

عمق كاوش براي اشكال مختلف اجسام فرق مي كند.

۷- جنس زمين و خاك :

در زمين هاي سنگي و سنگلاخي عمق كاوش كمتر است .

تعمیر دستگاه فلزیاب

اغلب دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی حرفه ای قادرند در عمق بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری نوع فلز را شناسایی کنند.

دستگاه های فلزیاب پیشرفته همچنین قادرند اندازه فلز مدفون شده مثلا سکه کوچک یا بزرگ را از هم تشخیص دهند.

گنج های زیر خاکی هدف بسیاری از افرادی است که از فلزیاب ها استفاده می کنند.

اما اغلب فقط فلزهای بی ارزش را در زیر زمین پیدا می کنند.

فلزیاب می تواند برخی فلزها را موقعیت یابی کند.

اما همه ی این دستکاه ها هم نمیتوانند همیشه فلزات باارزش را از فلزات معمولی تشخیص داده و تفکیک کنند.

کارایی دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی :

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فلزیاب تصویری رشت

لازم به ذکر است دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی با ارسال یک میدان الکترومغناطیسی از کویل جستجو و سپس تجزیه و تحلیل سیگنال آن عمل می کنند.
گنج یاب از اختلاف فاز فرکانس میدان مغناطیسی فرستنده و گیرنده نوع فلز را تشخیص می دهد .

چون فلزات مختلف مثل آهن و طلا اختلاف فاز متفاوتی ( به هنگام القاء ) تولید می‌کنند .

به این ترتیب , گنج یاب می‌تواند بطور تقریبی نوع فلز مدفون‌شده را تشخیص دهد.

در دستگاه‌ فلزیاب تصویری و مغناطیسی و گنج یاب ها از دو میدان مغناطیسی وجود دارد.

یک میدان مغناطیسی بزرگ در آنتن استفاده شده.

همچنین یک میدان مغناطیسی کوچک در داخل جعبه کنترلی استفاده شده است.

هر میدان مغناطیسی به یک ارسال کننده ارتعاش که هزاران , پالس , puls , در هرثانیه تولید و ارسال می‌کند وصل است.

اختلاف فرکانس تولیدی در میدان مغناطیسی بزرگ و کوچک مقدار ثابتی است .

با عبور میدان مغناطیسی بزرگ از روی فلز یا گنج ، میدان القایی در فلز ایجاد می‌شود .

با تداخل میدان القایی با میدان میدان مغناطیسی بزرگ ، اختلاف فرکانس بین میدان مغناطیسی کوچک و بزرگ تغییر می کند.

سپس این اختلاف فرکانس توسط سیستم شنیداری به بوق‌هایی تبدیل می‌شود.

فرد متوجه می شود که زیر خاک فلزی یا گنجی وجود دارد یا نه .

این روش , گنج یاب کم‌هزینه ‌ترین و ارزان ترین روش , گنج یابی است

ولی توانایی دو سیستم قبلی را در شناسایی نوع و عمق فلز یا گنج را ندارد .

 

دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی
دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی

در دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند.

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با :

اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا :

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی بهترین دستگاه فلزیاب تصویری برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری در دسته فلزیاب هایی قرار می‌گیرد که :

با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی، سنگ‌ها یا کانی‌های دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده .

به صورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار مینماید .

این عمل در بهترین دستگاه فلزیاب تصویری کاربرد داشته یا بدست می‌آید .

آن Metal detector برای تشخیص و عملکرد فلزات یا طلا از طریق فرکانس عمل می‌نماید .

زیرا فرکانس طلا یا فرکانس فلزات شکل گرفته از انرژی درونی طلا یا فلزات می‌باشد .

همچنین میتوانید از مقاله ی فلزیاب ارزان را در سایت فلزیاب شهر بازدید کنید .

این فرکانس وابسته به مولکول درونی طلا یا فلزات است و وجود میدان الکتریکی در کنار مغناطیس موج الکترومغناطیس را شکل داده که ازآن فرکانس طلا یا فرکانس فلزات پدید می‌آید که برای فلزیاب فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص (EDIT) یا (VDI DISC) و سطح و حجم ترشهولد (THRESHOLD) یا تارگت‌‌ایکس (TARGET X) قابل تشخیص می‌باشد.

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری
بهترین دستگاه فلزیاب تصویری

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری و ذهنیتی که از این اسم نزد تازه کارها ایجاد میشود :

دیدن فلز در زیر خاک است که فعلا علم و تکنولوژی به آن حدی نرسیده است که چیزی مثل دستگاه سونوگرافی تصویر زنده و واضح از زیر زمین به اپراتور بدهد ، بیشتر افراد نظرشان بر این است که نباید به فلز زنی این دستگاه ها دل بست به خصوص فلزات با ارزش که اصلا فلزات باارزش را سنس نمی کنند .

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری بیشتر برای یافتن حفره – تونل – اتاقک و فلزات آهنی کاربرد دارند .

یعنی فلزاتی که آهنربا به آن ها بچسبد را سنس خواهند کرد .

به عبارتی دستگاه های تصویری بیشتر حکم ذرات یاب حفره یاب و آهن یاب را ایفا می نمایند.

در سیستم های بهترین دستگاه فلزیاب تصویری زمانی که اسکن انجام میدهید .

زیر زمین هر چیز سفت و سختی باشد دستگاه آن را بصورت رنگ قرمز نمایان میکند .

حالا این چیز سفت چه سنگ باشد چه فلز آهنی هر دو به یک رنگ نشان داده میشود که براحتی هم قابل تشخیص نیست.

همانطور که میدانید گنج و دفینه در زیر زمین دارای خاصیت آهن ربایی نمی باشد .

اگر هم آهن ربا داشته باشد خیلی مقدار کم و ضعیف است .

موقع خرید دستگاه هایی با عنوان بهترین دستگاه فلزیاب تصویری هیچوقت با مگنت که از آهنربای معمولی بسیار بسیار قوی تر است تست انجام ندهید .

اگر با یک آهن ربای معمولی تست را انجام دهید به گفته ی بعضی اپراتور ها در 20 سانتی متری کار نخواهد کرد .

بخاطر همین موضوع است که بعضی از فروشنده ها تست را با مگنت ( آهنربای بسیار قوی ) انجام میدهند .

در طبیعت طلا و نقره و مفرغ خاصیت آهنربایی ندارند، فقط باید تست با فلز طلا انجام شود .

اگر دستگاهی طلا را تشخیص دهد و آن را تفکیک نماید آن دستگاه دستگاه خوبی است .

البته معمولا بیشتر افراد با دستگاه های پالسی نتیجه گرفته اند .

در این بین چند دستگاهی هم وجود دارد که با اسم بهترین دستگاه فلزیاب تصویری بین افراد محبوب شده است .

برای اینکه بدانید یک فلزیاب تصویری خوب معمولا دارای چه ویژگی هایی است یک نمونه از این سیستم ها را معرفی میکنیم.

پیشرفته ترین فلزیاب دنیا به اسم جئو هانتر :

سیستم دوگانه و سه بعدی Joehunter این فلزیاب با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ساخته شده است .

این سیستم، پیشرفته ترین فلزیاب دنیا برای شناسایی فلزات گران‌بها و تشخیص حفره‌های مخفی محسوب شده و در دسته بهترین دستگاه فلزیاب تصویری قرار میگیرد .

سیستم دوگانه سه بعدی joehunter برای نفوذ به اعماق ساخته شده است .

این دستگاه از سیستم تشخیصی پیشرفته استفاده کرده و اهداف فلزی را با دقت بالا در چهار گروه طبقه بندی می‌کند :

1. طلا 2. غیرآهنی 3. آهنی 4. فولاد .

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری، علاوه بر شناسایی اشیا فلزی قادر است حفره‌های زیرزمینی مانند :

غارها، تونل‌ها، پناه‌گاه‌ها و قبور را در لحظه شناسایی کند که جئو هانتر این قدرت را دارد .

این سیستم دارای پیشرفته‌ترین تصویربرداری گرافیکی است .

می‌تواند از اهداف یافته شده تصاویر دو بعدی به دست دهد .

این دستگاه قویترین فلزیاب جهان است که در شرایطی که خاک منطقه دارای مواد معدنی فراوانی باشد نیز به خوبی عمل می کند. کاربران حرفه‌ای یا حتی آماتورها که در پی بهترین دستگاه فلزیاب تصویری هستند از رابط کاربری این دستگاه رضایت خواهند داشت .

Joehunter بر خلاف سایر دستگاه‌های فلزیاب دارای نمایشگر جست‌وجویی با فهم ساده و آسان است .

سیستم سه بعدی این دستگاه تحلیلی کامل از اهداف شناسایی شده قبل از کندن زمین برای شما ارایه می‌کند .

این سیستم عمق و اندازه شی را به دقت به نمایش می‌گذارد .

سیستم دوگانه سه بعدی این دستگاه عمق شی دفن شده را با واحد سانتی متر نمایش می‌دهد .

این ویژگی هم برای اشیا کوچک و هم بزرگ قابل اجراست و فرقی میان اهداف فلزی و حفره‌ها در این ویژگی وجود ندارد .

در واقع می‌توان گفت که این سیستم در ردیابی فلزات سیستمی کامل است .

لازم به ذکر است که این دستگاه دقیق ترین دستگاه گنج یاب دارای سه پیم‌پیچ کاوش‌گری متفاوت است .

این بدان معناست که گویی سه فلزیاب خریداری می‌کنید .

سیم‌پیچ کاوش عمیق با ابعاد 100*60 سانتی متر برای فلزاتی که مدت زمان زیادی زیر زمین مدفون بوده‌ اند و میدان مغناطیسی ایجاد کرده اند بسیار مناسب است .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

در قیمت فلزیاب مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند .

در صورتی که این طور نیست…! مثل :

در فروش فلزیاب حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند .

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

بهترین دستگاه فلزیاب تصویری
بهترین دستگاه فلزیاب تصویری
فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند :

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

در خرید فلزیاب و خرید طلایاب ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با :

اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا :

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

09013000352