IRT, تومان
  • نرخ را به مقادیر دلخواه تغییر دهید
FOX v.1.4.1.7
قیمت فلزیاب

قیمت فلزیاب

قیمت فلزیاب : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر .

همان طور که میدانید :

در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی قیمت فلزیاب برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . بررسی ویژگی های هر محصول به مشتری کمک می کند تا بتواند آگاهی کاملی در زمینه مشخصات آن محصول و قیمت فلزیاب ها به دست آورده و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشد.

فلزیاب شهر

آشنایی با فلزیاب :

شاید اولین چیزی که با شنیدن کلمه فلزیاب به ذهنمان خطور کند، تصویر یک دستگاه گنج یاب بزرگ باشد .

اما این همه حقیقت نیست .

فلزیاب ها فقط اهداف زیرزمینی ندارند .

آنها در زندگی ما روزمره ما حضور دارند بدون اینکه متوجه آنها و اهمیت شان شویم.

به هر دستگاهی که توانایی کشف فلز را داشته باشد و بتواند آن را از بین اجسام دیگر تشخیص دهد ، فلزیاب گفته می‌شود .

قیمت فلزیاب
قیمت فلزیاب

یک دستگاه ردیاب فلزات باید این توانایی را داشته باشد که فلز را در هر کجا که باشد :

درون حجم انبوهی از وسایل ، دیوار ، درون زمین ، فضای سربسته و هرجایی که با چشم مسلح دیده نمی شود .

شناسایی و تشخیص تمام موارد بالا را باید داشته باشد .

فلزیاب ها در انواع مختلفی موجود بوده و کاربردهای مختلفی دارند.

فلزیاب ها می توانند بسیاری از مشکلات ما را حل نموده و حتی در مواردی تضمین کننده امنیت ما هستند .

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکات در خرید دستگاه فلزیاب این است که برای خرید این محصولات نباید زیاد به مارک و برند توجه نمود و بیشتر به کیفیت و امکانات دستگاه توجه کنید . تنوع آب و هوایی و خاک مورد استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی باعث شده است تا شاهد تنوع مدل های مختلف این محصولات باشیم.این تنوع محصولات از یک طرف می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت و خوب در نظر گرفته شده و باعث شود تا افراد، انتخاب های بیشتری داشته باشند . اما همین انتخاب های بیشتر در برخی از موارد ممکن است باعث ایجاد دغدغه هایی برای افراد در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع فلزیاب از میان دستگاه های موجود در بازار شود.

علاوه بر این بسیاری از شرکت های داخلی با توجه به عدم رعایت حقوق کپی در ایران، نمونه های ساخت داخل فلزیاب را با عنوان برند های معتبر و مطرح جهانی به فروش می رسانند که همین امر باعث شده است تا اعتماد به مدل های مختلف طلایاب در ایران پایین بیاید . در تبلیغات بسیاری از شرکت های سازنده ی این محصولات از عمق نفوذ های 30 و 40 متری برای انواع مدل های مختلف استفاده می شود که امری کاملاً اغراق آمیز است.

قیمت فلزیاب
قیمت فلزیاب

در قیمت فلزیاب یک دستگاه فلزیاب خوب باید :

عمق حداقل 3 متری داشته باشد تا بتواند به عنوان یک دستگاه طلایاب افراد را به هدف های خود نزدیک کند.یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فلزیاب را می توان استفاده از نشانگر حساسیت و متراژ دانست تا زمانی که از آن به عنوان یک دستگاه طلایاب استفاده می شود به خوبی نسبت به فلز های پیدا شده در عمق زمین حساسیت نشان داده و این حساسیت را روی دستگاه به کاربر اعلام کند.

قابلیت حمل بالا :

یکی از مهم ترین ویژگی های انواع مدل های دستگاه موجود در بازار را می توان وزن و ابعاد آن دانست . هر چه فلزیاب مورد نظر دارای ابعاد و وزن مناسب تری باشد قابلیت حمل آن نیز بیشتر شده و نگهداری آن نیز آسان تر است . با توجه به اینکه این دستگاه ها معمولاً توسط افراد در مسیر های سخت حمل می شود ، وزن و ابعاد مناسب آن می تواند کارایی دستگاه را بالا برده و استفاده از آن در مسیر های کوهستانی که احتمال پیدا کردن طلا و انواع فلزات گرانبها بیشتر است را آسان تر نماید.

تغییر فرکانس :

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فلزیاب که می تواند به عنوان طلایاب مورد استفاده قرار بگیرد ، امکان تغییر فرکانس است . با توجه به اینکه در جاهایی که دارای خاک نرم است لازم است تا عمق بیشتری مورد جست و جو و کاوش قرار بگیرد، باید بتوان فرکانس دستگاه را بالا برد . این در  حالی است که در محیط هایی با صخره های سخت برای بالا بردن قابلیت نفوذ پذیری دستگاه طلایاب، بهتر است فرکانس دستگاه پایین باشد تا به راحتی از موانع سخت عبور کند و افراد را به هدف های مورد نظر خود نزدیک کند.

البته مهم ترین عامل در تعیین قیمتیک فلزیاب را می توان امکان حذف ذرات ناخواسته دانست.

قیمت فلزیاب
قیمت فلزیاب

در قیمت فلزیاب یک فلزیاب خوب و با کیفیت را از کجا خریداری کنیم؟

خرید فلزیاب و طلایاب در نمایندگی فلزیاب شهر و دفتر فروش فلزیاب در تهران امکان پذیر می باشد .

اگر به دنبال یک دفتر فروش فلزیاب در تهران میگردید تا یک فلزیاب اورجینال تهیه کنید و به ماجراجویی بپردازید میتوانید به شرکت فلزیاب شهر به آدرس بزرگراه فتح، نبش فتح نهم ، جنب بانک ملی ، پلاک 303 ، طبقه اول ، واحد جنوبی سری بزنید یا با شماره تماس های 02166799522 و 09125583495 و 09013000352 تماس گرفته و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید .

قیمت فلزیاب انتنی :

فلزیاب آنتنی عنواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب به معرفی و توضیح آن میپردازیم و در مورد قیمت فلزیاب آنتنی هم توضیحاتی میدهیم :

جیوه ای ( خوراک خور ) :

معمولا دوتا دسته آنتن از جنس برنج که با قیمت بالاتر و از نوع آلیاژ آن با قیمت کمی کمتر به فروش میرسد که البته در کارایی آن تفاوت چندان زیادی ندارد . در شرکت فزیاب شهر انواع فلزیاب آنتنی وجود دارد و حتی جفت دسته آنتی داریم که برای سهولت کار شما و دقت بهتر هم میشود آن را به صورت خوراک خور استفاده کرد و هم میتوان آن را به دستگاه مادر وصل کرد و به آن فرکانس داد و به صورت فرکانسی کار کرد .

این فلزیاب ها از نظر قیمت جزو ارزانترین فلزیاب ها محسوب میشوند .

فرکانسی :

فلزیاب آنتنی فرکانسی از نوع فلزیاب های آنتنی است که داخل آن کیت دارد و فرکانس هایی ازپیش تایین شده و پیش فرض در آن وجود دارد که فلزات اصلی محسوب میشوند ، مانند : طلا ، نفره ، مفرق ، آهن ، حفره ، البته در مدل های پیشرفته تر آن قابلیت وارد کردن فرکانس دستی نیز علاوه بر پیش فرض خود دستگاه وجود دارد که در صورت دانستن فرکانس های خاص مث انواع سنگ مانند الماس ، یاقوت و رده های سنگ های معدنی و… که افراد متخصص تر با دانستن یا پیدا کردن فرکانس مورد نظر آن را وارد دستگاه میکنن و جنس موردنظر خود را کاوش میکنند .

فلزیاب های آنتنی فرکانسی قیمت بالاتری نسبت به جیوه ای دارند .

قیمت فلزیاب ارزان :

فلزیاب ها انواع مختلفی دارند و عامل قدرت و کارایی و برند آن دستگاه قیمت آن را تعیین میکند . در کل میتوان گفت که شاقول ها فلزیاب های آنتنی جیوه ای جزء فلزیاب ارزان محسوب میشوند و بعد از آن در باره ی قیمت فلزیاب ارزان باید گفت فلزیاب های پالسی بوقی هستند که قیمت کمتری از انواع دیگر اسکنر ها یا دستگاه های دو کاره و سه کاره دارند .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با :

اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود .

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

قیمت فلزیاب ارزان : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی قیمت فلزیاب ارزان برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

فلزیاب وسیله ای است برای شناسایی و یافتن فلزات در زمین، دیواره ها یا نقاط مختلف.

امروزه فلزیاب ها کاربرد و کارکردهای مختلفی دارند از جمله :

در صنعت نظامی ، معدن یابی ، ژئوفیزیک ، کابل های مختلف و لوله های زمینی .

دستگاه های فلزیاب انواع مختلفی دارند.مانند :

فلزیاب پالسی، فلزیاب تفکیک دار، فلزیاب جی پی آر، فلزیاب تصویری و …

در قیمت فلزیاب ارزان ثبات و حذف ذرات در فلزیاب ها حرف اول را می زند .

قیمت های فلزیاب بستگی به نوع آنها دارد همچنین در این بین ویژگی ها،مدل و مارک فلزیاب نیز تاثیری را نشان می دهد؛

بستگی به نوع کاربرد دستگاه های گنج یاب متفاوتی در بازار موجود است.

به طور معمول می توان گفت فلزیاب ها را در دسته هایی که در زیر نام برده شده تقسیم می شوند.

دفینه یاب ها

طلایاب ها

سکه یاب ها

فلزیاب های امنیتی

فلزیاب های صنعتی

فلزیاب های فنی

دستگاه های فلزیاب نظامی

و فلزیاب های بالستیکی

فلزیاب هایی هستند که مکان های مورد استفاده آنها متفاوت بوده و در محل های خاصی کاربرد دارند .

همچنین طراحی ساخت این فلزیاب ها ، مدار های الکترونیکی که از آنها ساخته شده اند نرم افزار و تجهیزات و مهم ترین مسئله نوع تکنولوژی ساخت فلزیاب ها همگی با هم فرق دارند. مکان هایی که کاوش می کنند و ویژگی هایی که دارند و همچنین اعتبار و سابقه دستگاه هادر دسته های متفاوتی قرار دارند .

به همین سبب در میان قیمت های فلزیاب ها به صورت جدی تفاوت هایی مشاهده می شود.

بسته به مارک ، مدل و ویژگی های گنج یاب ها قیمت ها بالا و پایین هستند .

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی همه به دنبال قیمت فلزیاب ارزان هستند به همین منظور دستگاه های دست ساز زیادی در ایران تولید و به نام های خارجی عرضه می شوند یا از دستگاه های فلزیاب خارجی کپی برداری کرده و به نام اصل می فروشند ؛ این موضوع تبدیل به یک مشکل بزرگی در بین خریداران فلزیاب گردیده است.

 

قیمت فلزیاب ارزان
قیمت فلزیاب ارزان

 

چند نکته در رابطه با نحوه تشخیص فلزیاب جعلی از اصل را در این مطلب عنوان میکنیم :

تا با احتیاط بیشتری دستگاه گنج یاب خود را بخرید. مورد اول شماره سریال دستگاه می باشد .

تمام دستگاه های خارجی دارای شماره سریال هستند که این شماره سریال فلزیاب را می توان به تولید کننده ارسال کنید یا از طریق تماس تلفنی یا سامانه ویا هر پل ارتباطی که سازنده برای تشخیص اصالت دستگاه گذاشته می بایست استعلام کنید مورد دوم رنگ بندی دستگاه می باشد .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

قیمت ارزانترین فلزیاب

خرید فلزیاب ارزان

آسان ترین راه برای تشخیص اصل یا جعل بودن دستگاه فلزیاب رنگ بندی می باشد .

به ندرت پیش می آید که تولید کننده های دستگاه جعلی بتوانند دستگاه را به همان رنگ اصلی تولید و توضیع کنند .

شما می توانید این تست را از طریق تحقیق در اینترنت بدست آورید یا اگر از همکاران یا دوستان دستگاه اصل سراغ داشته باشید، تطبیق انجام داده و تشخیص دهید که رنگ های دستگاه چقدر به همدیگر شبیه اند. مورد سوم وزن فلزیاب می باشد. اپراتور باید توجه داشته باشد که دیسک های فلزیاب جعلی به دلیل استفاده از مواد تولیدی با کیفیت پایین “سبک وزن” هستند؛ این مورد را هم میتوانید با دیسک فلزیاب اصل تطبیق بدهید و بررسی کنید.

آخرین مورد برای تشخیص فلزیاب جعل و اصل تست فلزیاب می باشد .

توجه داشته باشید که هر دستگاهی اعم از پالسی یا وی ال اف قدرت مشخصی دارد.

شما هنگام خرید حق تست دستگاه را دارید و می توانید از فروشنده بخواهید دستگاه را برای شما تست و همچنین آموزش دهد.

لذا چنان که دستگاهی بنا بر ادعا هر عمقی که قرار بود کاوش کند را آیا می تواند واقعا کاوش انجام دهد؟

پس برای خرید دستگاه با قیمت فلزیاب ارزان به این چند نکته توجه کافی داشته باشید و قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید.

قیمت فلزیاب ارزان کلمه ایست که توسط اپراتور های فلزیاب در شبکه های اجتماعی بطور مداوم جستجو می شود .

کاربران زیادی خواهان یافتن قیمت فلزیاب ارزان با کارایی بالا می باشند .

فلزیاب های ارزان قیمت دارای یکسری خصوصیات مثبت و منفی می باشند .

طلایاب ارزان و گنج یاب ارزان همگی طرفداران خاص خودشان را دارند . اما از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی حکمت نیست

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فلزیاب ارزان و با کیفیت

فلزیاب تصویری ارزان

فلزیاب قوی و ارزان

فلزیاب های ارزان قیمت توانایی کاووش در اعماق بالا را ندارند و نمی توان از آنها برای کاربرد صنعتی و نظامی استفاده کرد .

اما میتوان بعنوان یک گنج یاب پیشرفته و شخصی به آن نگاه کرد .

 

قیمت فلزیاب ارزان
قیمت فلزیاب ارزان

 

قیمت فلزیاب ارزان :

قیمت فلزیاب ارزان در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمتی دلار و واردات محصولات هر لحظه دارای تلورانس قیمتی است اما به طور کلی میتوان گفت قیمت فلزیاب ارزان تقریبا از حدود 6 میلیون تومتن شروع میشود که همان فلزیاب های قلمی یا پین پوینتر ها هستند و بعد قیمت ها روند سعودی برای سایر فلزیاب ها دارد . برای مطلع شدن از آخرین لیست قیمت محصولات میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید 09013000352

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند.

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فلزیاب ارزان

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا :

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

فلزیاب شهر
فلزیاب شهر

قیمت فلزیاب دست دوم : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی قیمت فلزیاب دست دوم برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

فلزیاب شهر

یافتن آثار باستانی و گنجینه های با ارزش تاریخی هزاران نغر از ماجراجویان و متفکران علمی را به فکر فرو برده است .

در واقع یافتن این آثار برای بسیاری از کاوشگرانبه عنوان سرگرمی نبوده و یک ماموریتی در بر داشته است .

در واقع میتوان گفت به عنوان شغل محسوب میشود.

ممکن است بسیاری از شما یا اپراتور های دیگر به دلیل :

صرفه جویی در هزینه یا به علت مبتدی بودن دنبال یک فلزیاب کارکرده و یا فلزیابی حرفه ای با قیمت فلزیاب دست دوم باشید .

امروز قصد داریم تا نکاتی در این باره خدمت شما علاقه مندان عزیز برسانیم تا در هنگام خرید اطلاعات لازم را دارا باشید.

همانطور که میدانید :

شرکت ها و فروشندگان زیادی امروزه در زمینه ی خرید و فروش دستگاه های طلایاب و گنج یاب و تایین قیمت فلزیاب دست دوم و کارگرده فعالیت میکنند که اکثر این شرکت ها تمامی دستگاه های خود را داخل شرکت و در یک اکواریوم از پیش تعبیه شده و یا داخل باغ و باغچه شخصی و در یک محل از قبل کنده و اماده شده تست میکنند .

در قیمت فلزیاب دست دوم این یک کار کاملا اشتباهی می باشد .

زیرا :

شما هیچگاه قیمت فلزیاب دست دوم را داخل یک آکواریوم و یا باغچه ای که از قبل کنده و آماده شده و یا محل هایی امثال موارد فوق دنبال جنس نمیگردید بلکه در محیط طبیعی و در شرایط طبیعی دست به کاوش و جستجوی جنس میزنید.

در قیمت فلزیاب دست دوم ، فلزیاب ها به چند دسته تقسیم می شوند :

فلزیاب ردیاب ( آنتنی شعاع زن )

فلزیاب بوقی ( پالسی و وی ال اف )

فلزیاب تصویری ( اسکنر مگنومتر و گرادیومتر و میدان ها ی محیطی )

فلزیاب دوکاره ( مثل فلزیاب ردیاب و فلزیاب بوقی )

فلزیاب سه کاره ( مثل ردیاب و فلزیاب بوقی و اسکنر تصویری )

فلزیاب پنج کاره

پس اگر میخواهید در این زمینه به موفقیت دست پیدا کنید :

دستگاهی را که با قیمت فلزیاب دست دوم خریداری میکنید از آن نتیجه بگیرید باید :

دستگاه را در همان شرایط کامل طبیعی و در یک محیط کاملا طبیعی و دست نخورده در زیر خاک و به دست خودتان تست کنید .

در آنصورت به موفقیت صد درصدی خواهید رسید.

همانطور که میدانید :

امروزه در زمینه گنج یابی هزاران هزار دستگاه مختلف با مارک های مختلف و ساخت کشور های متفاوت در بازار وجود دارد .

هر فروشنده ای دستگاهی را معرفی میکند و آن دستگاه را بهترین دستگاه موجود در بازار

قدرتمند ترین دستگاه برای مشتری جلوه میدهد.

حالا چه دستگاه کارکرده و دست دوم باشد و چه دستگاه نو و سالم .

خریدار بین این همه مارک و نام و شکل و قیافه دستگاه ها سردرگم میشود که کدام یک واقعا به دردش میخورد.

 

قیمت فلزیاب دست دوم
قیمت فلزیاب دست دوم

 

تعریف انواع فلزیاب :

ردیاب ها :

سیستم های هستند که برای کشف اهداف پنهان در زمین های بزرگ و جاهایی که افراد از‌*حدود هدف* اطلاعاتی ندارند استفاده میشوند

در این مواقع ردیاب با فرکانس گیری ( ارسال و دریافت ) از حدود محل آگاه خواهند شد.

ردیاب های فلزیاب دارای تفکیک فلزات می باشند و تقریبا دارای خطا هستند، همیشه ذرات ها مزاحم کار ردیابها خواهند بود.

این مسئله در مدل های مختلف و شرکت های تولید کننده کم ‌زیاد دیده می شود.

توجه کنید که ردیاب‌ مناسب با نوع خاک و مواد معدنی شهر خود خرید کنید که سازگار باشد

قیمت ردیاب های آنتنی بستگی مستقیم به عمق‌کاوش و شعاع کاوش دستگاه های ردیاب فلزیاب دارد.

فلزیاب بوقی ( پالسی و یا وی ال اف ) :

فلزیاب های بوقی زمانی که شما از هدف اطلاعات کافی دارید و حدود آن را میدانید

به کار شما می آیند و نقطه دقیق وجود هدف را به شما می‌دهند، فلزیاب های بوقی دارای تفکیک هستند

یعضی ها دارای تفکیک نیستند بعضی از فلزیاب های که دارای تفکیک هستند نیز به دو دسته تقسیم میشوند:

الف : فلزیاب با تفکیک دقیق طلا ( جاست گلد )

ب : فلزیاب با تفکیک با ارزش و بی ارزش ( فوروس و ناون فوروس )

ج : فلزیاب های که تفکیک ندارند را فلزیاب آل متال نیز گفته میشوند

بیشتر اوقات اپراتوران فلزیاب از سیستم های بوقی به دلیل راحتی کار استفاده میکنند،

فلزیاب تصویری :

به آن دسته از دستگاهای فلزیاب که برای عکس برداری از عمق زمین

جهت شناسایی عمق و حجم هدف استفاده میشود فلزیاب تصویری میگویند.

فلزیاب تصویری به شما در اعماق زیاد کمک خواهد کرد چون سیستم های فلزیاب بوقی نمیتوانند

بیش از ۳ متر و نیم کار کنند، فلزیاب های تصویری را طلایاب یا گنج یاب نیز می نامند،

در بیشتر کشور های توسعه یافته از دستگاهای فلزیاب تصویری استفاده میکنند.

فلزیاب امریکایی فلزیاب آلمانی و فلزیاب استرالیا و فلزیاب ترکیه فلزیاب چینی فلزیاب ایرانی

فلزیاب دست ساز، اینها نمونه های بارز فروش فلزیاب و خرید فلزیاب در نمایندگی های فلزیاب در ایران و فلزیاب در دبی و فلزیاب در ترکیه است.

 

قیمت فلزیاب دست دوم
قیمت فلزیاب دست دوم

 

متاسفانه بیشتر فروشنده های قیمت فلزیاب دست دوم واقعیت را به مشتری نمیگویید .

صرفا دستگاهی را معرفی میکند که برایشان سود و منفعت زیادی داشته باشد.

همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم برای موفقیت در این زمینه و برای خرید دستگاهی که با قیمت فلزیاب دست دوم است.

اما واقعا بدردتان میخورد و کارایی لازم و نفوذ پذیری لازم را دارد نباید به حرف فروشندگان توجه کنید .

به تعریف و تمجید ازدستگاه ها به شکل و قیافه و شکیل بودن دستگاه ها به این که ساخت کدامین کشور است توجه نکنیییید!!!!!

دستگاهی را بخرید که :

با دست خودتان و بدون دخالت فروشنده در مناطق طبیعی و کوهستانی با انتخاب نقطه تست توسط خودتان تست شده باشد.

اگر دستگاه تمام انتظارات شمارا برآورد کرد و دیدید که بله نفوذ پذیری لازم را دارد و از صخره های یکپارچه نفوذ میکند و ثبات لازم را دارد مطمئن باشید از خرید آن دستگاه پشیمان نمیشوید و نتیجه میگیرید ولی نه اگر دستگاه اصل اصل آمریکا هم باشد و چند صد ملیون هم قیمتش باشد اگر تست واقعی نکنید و یا داخل شرکت داخل اکواریوم داخل زمین های از قبل کنده و آماده شده تست کنید مطمئن باشید که به نتیجه ای نمیرسید و پول و سرمایه خود را بیهوده هدر میدهید.

پس مهم ترین نکته در قیمت فلزیاب دست دوم تست دستگاه میباشد :

تستی که به دست خودتان و بدون دخالت فروشنده در امر تست انجام گیرد.

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن :

به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند.

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید

بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت

، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

فلزیاب شهر
فلزیاب شهر

قیمت اصلی دستگاه فلزیاب : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی قیمت اصلی دستگاه فلزیاب برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

همانطور که اطلاع دارید هر دستگاه فلزیابی نسبت به میزان کارایی و پاسخ دهی دارای قیمتی است .

این قیمت توسط شرکت های تولید کننده دستگاه یا عنوان قیمت اصلی دستگاه فلزیاب تعیین میشود . خرید دستگاه فلزیاب

با همین قیمت در بازار به فروش میرسد و تعیین قیمت دستگاه ها اکثرا بر اساس واحد پول کشور تولید کننده است .

اکثرا قیمت ها به دلار و یورو می باشند و در صورت خرید این فلزیاب ها در کشور ایران مقدار پول را به ریال پرداخت میکنید .

با ورود فلزیاب ها به داخل کشور ایران طبعا قیمت ها تغییراتی میکنند و کمی بیشتر از قیمت پایه شرکت سازنده باید پرداخت کنید .

دستگاه های فلزیاب انواع مختلفی دارند.مانند فلزیاب پالسی، فلزیاب تفکیک دار، فلزیاب جی پی آر، فلزیاب تصویری و …

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب

انواع دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب تریجور

باید بدانید که در قیمت اصلی دستگاه فلزیاب ثبات و حذف ذرات حرف اول را می زند.

پس قیمت فلزیاب بستگی به نوع آن دارد همچنین در این بین ویژگی ها،مدل و مارک فلزیاب نیز تاثیر بسزایی دارد .

بستگی به نوع کاربرد , دستگاه های فلزیاب متفاوتی در بازار موجود است.

فلزیاب هایی هستند که مکان های مورد استفاده آنها متفاوت بوده و در محل های خاصی کاربرد دارند .

همچنین طراحی ساخت این فلزیاب ها ، مدار های الکترونیکی که از آنها ساخته شده اند .

نرم افزار و تجهیزات و مهم ترین مسئله نوع تکنولوژی ساخت فلزیاب ها همگی با هم فرق دارند.

 

قیمت اصلی دستگاه فلزیاب
قیمت اصلی دستگاه فلزیاب

 

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

تعمیر دستگاه فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب جدید

بهترین دستگاه فلزیاب

همانطور که میدانید شرکت ها و فروشندگان زیادی امروزه در زمینه ی خرید و فروش دستگاه های طلایاب و گنج یاب و تایین قیمت فلزیاب و کارگرده فعالیت میکنند که اکثر این شرکت ها تمامی دستگاه های خود را داخل شرکت خودشان و در یک اکواریوم از پیش تعبیه شده و یا داخل باغ و باغچه شخصی و در یک محل از قبل کنده و اماده شده تست میکنند .

این یک کار کاملا اشتباهی می باشد . بهترین دستگاه فلزیاب موجود در ایران

زیرا شما هیچگاه داخل یک آکواریوم و یا باغچه ای که از قبل کنده و آماده شده و یا محل هایی امثال موارد فوق دنبال جنس نمیگردید .

بلکه شما در محیط طبیعی و در شرایط طبیعی دست به کاوش و جستجوی جنس میزنید .

پس اگر میخواهید در این زمینه به موفقیت دست پیدا کنید و از دستگاهی که خریداری میکنید نتیجه بگیرید باید :

دستگاه را در همان شرایط کاملا طبیعی و در یک محیط کاملا طبیعی و دست نخورده در زیر خاک و به دست خودتان تست کنید .

در آنصورت به  موفقیت صد درصدی خواهید رسید . دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای

قیمت اصلی دستگاه فلزیاب کلمه ایست که این روزها توسط اپراتور های فلزیاب در شبکه های اجتماعی بطور مداوم جستجو می شود .

کاربران زیادی خواهان یافتن دستگاهی هستند که نسبت به کارایی که دارند قیمت درست و مناسبی داشته باشند .

این موضوع متاسفانه به علت بی سروسامان بودن شرکت های فروشنده است .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب سوپرمکس

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

 

قیمت اصلی دستگاه فلزیاب
قیمت اصلی دستگاه فلزیاب

 

امروزه شیادان و کلاهبرداران در همه ی زمینه ها و عرصه ها وارد شده اند .

با توجه به اینکه دانش فلزیابی و کار با فلزیاب ها یک عرصه ی تازه وارد و نوپا در کشور ماست .

پس در زمینه ی کار فلزیابی و فروش و تایین قیمت اصلی دستگاه فلزیاب نیز این افراد کم نیستند.

افراد زیادی اکثرا از روی نــاچاری تصمیم به خرید گرفته اند و در دام این افراد شیاد و حیله گر افتاده اند .

این افراد سعی میکنند تا افراد و اشخاص کم اطلاعی را به دام بیاندازند تا از اطلاعات کم آنها نهایت سوء استفاده را داشته باشند .

با ارائه محصولات و خدماتی تقلبی در ازای پرداخت هزینه های زیاد می پردازند .

پس در انتخاب شرکت ها و افراد فروشنده دقت کنید تا دچار خسارت های مالی و دیگر خسارت ناشی از کلاهبرداری نشوید .

با خرید محصول اورجینال و اصل از شرکت های معتبر با اطمینان خاطر از دستگاه خریداری شده استفاده کنید .

در نتیجه به کاوش های حرفه ای برای کسب موفقیت و یافتن اهداف مورد نظر بپردازید .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند . بهترین دستگاه فلزیاب موجود در ایران

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند.

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان

پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب تصویری

قیمت ارزانترین فلزیاب : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی قیمت ارزانترین فلزیاب برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

ارزانترین قیمت گنج یاب :

ارزان و گران بودن یک دستگاه الکترونیکی با توجه به کیفیت قطعات به کار رفته ، تکنولوژی ساخت ، امکانات و قابلیت های ارائه شده و بسیاری از عوامل دیگر تعیین میشود . در انتخاب ارزانترین دستگاه گنج یاب موجود در بازار ایران فاکتورهای بسیار زیادی مد نظر قرار داده شد و در نهایت پس از تست های مختلف بهترین ها انتخاب و بر اساس قیمت رده بندی شده و به شما علاقه مندان ارائه میشوند .

برای انتخاب برترین ها از دستگاههای پالسی و VLF و همچنین فلزیاب های خارجی و ایرانی استفاده شد و با تاکید بر کاربرد گنج یابی و دفینه یابی کاندیدا های نهایی اعلام شدند . مهمترین فاکتور هایی که در تست مد نظر قرار داده شد تست عمق فلزیاب ، تست پایداری و ثبات ، تست تفکیک فلزیاب ، تست خطا و … بوده است . برای کسانی که تجربه کار با دستگاه های گنج یاب و فلزیاب را دارند کارایی و قدرت از اهمیت خاصی برخوردار است و قیمت در جایگاه دوم است .

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب :

شاقول ارزانترین فلزیاب یا ارزانترین قیمت گنج یاب در بازار ایران هست .

با قیمتی حدودا ۷۰۰ هزار تومان شروع میشودو تا حدود ۴ میلیون تومان هم بعضا به فروش رسیده است .

افرادی که از دستگاه های فلزیاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد :

تنوع آب و هوایی و خاک مورد استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی باعث شده است تا شاهد تنوع مدل های مختلف این محصولات باشیم . در تبلیغات بسیاری از شرکت های سازنده ی این محصولات از فلزیاب ارزان با عمق نفوذ های 30 و 40 متری برای انواع مدل های مختلف استفاده می شود .

این موضوع امری کاملاً اغراق آمیز است …!

یک دستگاه طلایاب خوب باید عمقی تقریبا 3 متری داشته باشد .

تا  عنوان یک دستگاه طلایاب افراد را به هدف های خود نزدیک کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های انواع مدل های فلزیاب  موجود در بازار را می توان وزن و ابعاد آن دانست .

هر چه فلزیاب مورد نظر دارای ابعاد و وزن پایین تری داشته باشد و قابلیت حمل آن نیز بیشتر میشود.

نگهداری آن نیز آسان تر است.

در قیمت ارزانترین فلزیاب با توجه به اینکه این دستگاه ها معمولاً توسط افراد در مسیر های سخت حمل می شود :

وزن و ابعاد مناسب آن می تواند کارایی قیمت ارزانترین فلزیاب را بالا ببرد.

استفاده از آن در مسیر های کوهستانی که احتمال پیدا کردن طلا و انواع فلزات گرانبها بیشتر است را آسان تر نماید.

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

قیمت فلزیاب ارزان

خرید فلزیاب ارزان

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فلزیاب خوب وارزان  که می تواند به عنوان طلایاب و گنج یاب مورد استفاده قرار بگیرد:

علاوه بر ارزانترین قیمت فلزیاب  امکان تغییر فرکانس است .

با توجه به اینکه در جاهایی که دارای خاک نرم است لازم است تا عمق بیشتری مورد جست و جو و کاوش قرار بگیرد، باید بتوان فرکانس دستگاه را بالا برد این در  حالی است که در محیط هایی با صخره های سخت برای بالا بردن قابلیت نفوذ پذیری دستگاه طلایاب، بهتر است فرکانس دستگاه پایین باشد تا به راحتی از موانع سخت عبور کند و افراد را به هدف های مورد نظر خود نزدیک نماید.

البته مهم ترین عامل در تعیین قیمت یک فلزیاب را می توان امکان حذف ذرات ناخواسته دانست.

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکات در خرید دستگاه طلایاب این است که:

برای خرید این محصولات نباید زیاد به مارک و برند توجه نمود و بیشتر به کیفیت و امکانات دستگاه توجه کنید.

قیمت ارزانترین فلزیاب
قیمت ارزانترین فلزیاب

خرید ارزانترین قیمت فلزیاب به شما کمک می کند با قیمت بسیار پایین یک فلزیاب شخصی یا فلزیاب حرفه ای داشته باشید .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فلزیاب ارزان و با کیفیت

فلزیاب تصویری ارزان

فلزیاب های ارزان قیمت میتوانند به :

فلزیاب آنتنی ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب VLF ، فلزیاب تصویری ، فلزیاب جی پی آر  تقسیم کرد.

چنین فلزیاب هایی را میتوانید با قیمت ارزان خریداری کنید .

فلزیاب های مگنومتر ، فلزیاب جی پی آر و فلزیاب های دارای اسکن سه بعدی به دلیل قیمت بالای تکنولوژی و سنسور های بکار رفته دارای قیمت های بالا می باشند.

بطور کلی تمامی فلزیاب های ارزان قیمت زیر 8 میلیون تومان دست ساز می باشند کیفیت خیلی پایینی دارند.

معمولا توسط افرادی مثل تعمیر کاران لوازم برقی و وسایل صوتی و تصویری و یا دانشجوهای رشته ی الکترونیک ساخته می شوند . دستگاه ها را از روی نقشه ها و شماتیک های موجود در اینترنت کپی برداری کرده و میسازند . در نتیجه چون تخصص و تجربه کافی در زمینه فلزیاب و طلایاب را ندارند،دستگاه ها را با عمق های کاذب تحویل مشتری میدهند.
در همین جا متذکر می شویم که خطای اینجور دستگاه ها حداقل 50 تا 70 درصد می باشد.

اگر نمی توانید هزینه ی بیشتری را صرف خرید دستگاه فلزیاب کنید بهتر است وقت و هزینه خود را تلف نکنید.

اگر در محل مورد نظر شما فلزی وجود داشته باشد این دستگاه ها حداقل 5 جا را بعنوان هدف شناسایی می کنند و موجب سر در گمی شما می شوند.

به قول ضرب المثل هرچقدر پول بدی آش میخوری، برای خرید فلزیاب هم صادق است.

ولی حقیقت سخت این است هیچ فلزیاب جهانی تحت عنوان “بهترین” وجود ندارد.

تا قبل از کاوش و بررسی نمیتوان با قاطعیت و یقین در مورد هدف زیر زمین چیزی گفت.

در مورد قیمت ارزانترین فلزیاب میتوان گفت فلزیاب پالسی چیست :

فلزیاب ها بر اساس نوع میدان مغناطیسی که توسط فرستنده ی ان ها ایجاد می شوند به دو نوع :

پالس القایی (Pulse induction (PI و نوسان ممتد (Continuous wave (CW تقسیم می شوند.

فلزیاب پالسی در حال حاضر بین انواع سیستم های داخل بازار به خاطر فرکانس کم بیشترین نفوذ را در :

زیر خاک و در زمین های نمکی، خیس و حتی در اعماق زیاد به خوبی جواب می دهند .

فلزیاب های پالسی دارای لوپ بزرگ برای جستجوی مساحت بیشتر و عمق بیشتر می باشند .

بنابراین هرچقدر لوپ فلزیاب بزرگ تر شود عمق نفوذ نیز بیشتر میشود .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فلزیاب قوی و ارزان

فلزیاب ارزان

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان

طلایاب پالسی دارای قدرت نویز پذیری کمتری از محیط هستند مانند :

منابع فرکانس بالا موبایل، فرستنده های مخابراتی(دکل) و دکل های فشار قوی می باشد .

در فلزیاب های پالسی از یک یا چند سیم پیچ مشترک به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده می شود .

دراین فناوری با ارسال پالس های کوتاه ولی قوی میدان مغناطیسی شدیدی در جهت پایین و بالا ایجاد میشود این تغییر جهت میدان مغناطیسی باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی القایی در فلز به بالا و پایین لوپ می شود . سپس سیستم کنترلی به سرعت پالس دیگری می فرستد تا میدان مغناطیسی فرستنده و میدان القایی تولید شده توسط فلز را شکار کند . در این نوع سیستم ها در تشخیص جنس فلز ضعیف عمل می کنند . ولی برای استفاده در مکان هایی که رسانایی بالا دارند مثل زمین های نمکی، خیس و حتی در اعماق زیاد به خوبی جواب می دهند .

نوع لوپ و سایز آن نیزدر کاووش بسیار تاثیر گذار می باشد .

معمولا خروجی مدار فلزیاب القای پالس به یک مولد صوتی داده می شود .

نوع عملکرد فلزیاب :

در فلزیاب های نوع PI یک جریان فرستنده که متوالیا” روشن و خاموش می شود برقرار می گردد.

میدان، جریان ادی (eddy) پالسی در شیء ایجاد می کند که با انالیز میرایی پالس القا شده در گیرنده شناسایی می گردد ؛

در واقع انرژی الیاقایی نسبت به ولتاژ اولیه در دو سر سلف با یک اختلاف فاز ظاهر می شود.

در صورت برخورد دستگاه با فلزات، تغییراتی در دامنه و یا اختلاف فاز ایجاد می شود؛

چنانچه سیم پیچ فلزیاب از روی جسم فلزی عبور کند با ایجاد بوق های مختلف اپراتور متوجه بودن فلز میشود

این بوق ها با صداهای مختلف به اپراتور علامت میدهند

فلزیاب های القای پالس در تفکیک نوع فلزات خیلی خوب عمل نمی کنند اما معمولا عمق کاوش خوبی دارند.

قیمت ارزانترین فلزیاب
قیمت ارزانترین فلزیاب

قلب فلزیلب پالسی یا همان قسمت اصلی ان سیم پیچ می باشد.

متناسب با جریان گذرنده از سیم پیچ و تعداد دور ان به صورت انرژی میدان مغناطیسی در اطراف سیم پیچ ایجاد می گردد.

در صورت قطع انرژی، ابتدا ولتاژ دو سر سیم پیچ صفر می شود .

پس از صفر شدن میدان موجود به صورت میرایی، یک نیروی ضد محرکه در سیم پیچ، القا می گردد.

نیروی ضد محرکه در صورت عدم حضور فلز مستهلک می شود .

چنانچه فلزی در حوزه ی عملکرد سیم پیچ وجود داشته باشد، میدان مغناطیسی سیم پیچ بر ان اثر کرده

جریان هایی در ان فلز بوجود می اید؛

به عبارتی در اثر شار عبوری میدان مغناطیسی فلز لحظه ای مغناطیس می شود.

این امر به مغناطیس یا غیر مغناطیس بودن فلز بستگی دارد.

ولی در هر دو حالت نتیجه این است که باعث بیشتر شدن زمان میرایی نیروی ضد محرکه می شود .

یعنی زمان به صفر رسیدن ولتاژ طولانی تر می شود و یا در بعضی از فلزات سریع تر می شود که کاملا” به نوع فلز بستگی دارد.

از اندازه گیری سرعت میرایی می توان نوع فلز را مشخص کرد.

معمولا فلزیاب های پالسی می توانند در هر ثانیه ۱۰۰ پالس ایجاد کرده و ارسال کند و این پالس ها را دریافت کند.

البته ممکن است تعداد این پالس ها تغییر کند.

از مزیت های قابل توجه این نوع فلزیاب ها می توان به :

حساس نبودن آنها در برابر کانی های داخل زمین اشاره کرد.

 بر خلاف نمونه های دیگر هشداری در برابر این نوع مواد نمی دهد.

این نوع سیستم ها معایبی نیز دارند که ازجمله آن ها می توان به مصرف باطری فراوان آن ها اشاره کرد.

همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که این دستگاه ها دارند قدرت تفکیک پایین آن ها است.

حساسیت پایین این نوع دستگاه ها نسب به فلزات ارزشمندی همچون :

طلا، مس و نقره بعث می شود که کاوشگران این نوع فلزها از این نوع فلزیاب ها کمتر استفاده کنند.

کسانی که از دستگاه های گنج یاب تصویری استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود . در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

09013000352