IRT, تومان
  • نرخ را به مقادیر دلخواه تغییر دهید
FOX v.1.4.1.7
پیشرفته ترین فلزیاب

پیشرفته ترین فلزیاب

فهرست

پیشرفته ترین فلزیاب : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه طلایاب برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت گنج یابی و فلزیابی نیز پیشرفت چشمگیری داشته .

کمپانی های فلزیابی در تلاش اند تا :

با استفاده از این تکنولوژی ها پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب را تولید و به مشتریان خود ارائه دهند.

اگر به دنبال این هستید تا یک کاوش با درصد موفقیت بالا داشته باشید باید :

از بهترین و پیشرفته ترین فلزیاب یا گنج یاب ها استفاده کنید.

پیشرفته ترین فلزیاب که از دسته جدیدترین فلزیاب‌ها می‌باشد .

گاها در دسته ی فلزیاب های پیشرفته ی تصویری نیز قرار دارد :

دارای مدار الکترونیکی ردیاب یا شعاع زن آنتنی میباشد که با فلزیاب تصویری به همراه هم در یک مدار طراحی شده‌اند .

توان این سیستم ها برای تشخیص اهداف بالا در زمینه تفکیک :

طلا، نقره ، مس ، روی ، آهن ، نیکل و کروم بسیار دقیق می‌باشد .

البته فلزیاب هایی با نام فوق حرفه‌ای یا همان پیشرفته ترین فلزیاب نیز در :

نوع فلزیاب تصویری و آنتنی یا فلزیاب ترکیبی یا فلزیاب چند منظوره نیز به بازار فلزیاب ارائه میگردد که دارای انواع سنسور با توان عملیاتیفرکانس و تشعشعات الکترومغناطیس می‌باشد و همین نوع سیستم فرکانسی می‌تواند با کویل یا لوپ سیم پیچ دار نیز به صورت مجزا یا همراه سنسور نوری حرارتی یا سنسور مادون قرمز یا سنسور التراسونیک عمل نماید.

از انواع فلزیاب میتوان به فلزیاب های تصویری اشاره داشت .

فلزیاب تصویری پیشرفته برای تشخیص طلا یا انواع فلزات نیاز به مدار فلزیاب تصویری پیشرفته دارد .

نرم افزاری که بر روی ان فلزیاب تصویری نصب میگردد را بعنوان نرم افزار پیشرفته مورد بررسی قرار دهد .

نرم افزار فلزیاب تصویری باید :

با اصول مربوط به فلزیاب تصویری فرکانسی و با تنظیمات ادیت EDIT با عدد وی دی ای VDI و تنظیمات سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD هماهنگ باشد تا تنظیمات نرم افزار برای انالیز یا فیلتر تصویری قبل از تصویر گیری یا بعد از تصویر گیری عمل کند , تا طلا و انواع فلزات را با لکه رنگ متفاوت مشخص نماید تا نرم افزار پیشرفته قلمداد گردد.

پیشرفته ترین فلزیاب
پیشرفته ترین فلزیاب

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فلزیاب پیشرفته

پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب

ایراد اساسی فروشندگان فلزیاب در این است که اشکالات واقعی فلزیاب ها را برای خریدار پیشرفته ترین فلزیاب مشخص نمی نمایند و عمدتا در مسائل مربوط به عملیات تجاری اشخاص بحث کیفیت بالای سیستم فلزیاب خود را به خریداران و دیگران بیان مینمایند.

اما ارائه کنندگان فلزیاب یا سیستمهای یابنده در ایران اولین کاری که انجام میدهند .

از دیگر شرکت ها و محصولات متعلق به افراد یا شرکت های دیگر بدگوئی مینمایند و تهمت میزنند .

خود را نسبت به دیگر افراد و اشخاص و شرکت ها دارای برتری فنی و علمی و عملیاتی دانسته و ادعا میکنند :

پیشرفته ترین فلزیاب را فقط آن ها تولید میکنند یا میفروشند و از این عمل خود دست برنمی دارند .

خریدار را کاملا بدبین به دیگران نمایند .

در طول این مدت بحث و بررسی از معایب سیستم پیشرفته ترین فلزیاب خود هیچگونه اطلاعاتی را به خریدار ارائه نمی نمایند . متاسفانه این امر خارج از شئونات انسانی و تجاری از طریق افراد فاقد قدرت مبارزه رقابتی با رقیبان پرقدرت خود ارائه مینمایند و حتی به خود اجازه میدهند در صحبتها و سایت یا بلاگ های متنوع و مختلف از افراد و شرکت های مختلف بدگوئی نمایند و دیگران را کلاهبردار معرفی مینمایند و بعضی نیز محصولات ساخت ایران را که دارای ظاهری خوب میباشد بعنوان یک کالای خارجی به خریداران ارائه مینمایند و موارد بسیاری به هر شکلی نسبت به موقعیت زمان و بازار موضوعات جدیدی را برعلیه دیگران شایعه مینمایند تا سود خود را بدست اورند.

فرقی نمیکند سیستم فلزیاب ساخت ایران باشد یا خارج مهم این است که سیستم فلزیاب در زمان خرید و اموزش و ازمایش و در زمان تمرین هدف فرضی یا طلا را بتواند مسیر یابی یا کاوش و تفکیک کند و بتواند هدف را به اپراتور نشان دهد البته که عملیات در صحنه اصلی عملیات به تجربه اپراتور بستگی دارد و این یکی از مهم ترین مسائل در کاوش است .

در انالیز نرم افزار پیشرفته ترین فلزیاب یا فلزیاب های تصویری یکی از شرایط اصلی در کار :

برای بدست اوردن اطلاعات صحیح از نوع هدف یا طلا یا تغییرات لایه های زمین یا موقعیت ذرات انرژی مواد معدنی و منابع زمین نسبت به هدف اصلی یا طلا میباشد که انالیز نرم افزار فلزیاب تصویری فقط برای فلزیاب تصویری از نوع فلزیاب فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X مفهوم درست خود را داشته زیرا فلزیاب تصویری و نرم افزار فلزیاب تصویری طبق قانون رادار تصویری طراحی و ساخته شده است و انالیز اطلاعات بدست امده از تغییرات فرکانسی قابل ارزیابی با تغییر اعداد در نرم افزار فلزیاب تصویری میباشد پس در نتیجه انالیز قبل تصویرگیری و انالیز نرم افزار فلزیاب تصویرگیری بر روی این دسته فلزیاب معنای واقعی انالیز در تشخیص هدف اصلی یا طلا از دیگر منابع مزاحم را دارد.

اپراتور باید توجه داشته باشد :

برای اینکه با تنظیمات نرم افزار DIS CRD P.I.P بر روی صفحه نمایشگر عملیات DIS APP را به شکلی در فلزیاب تصویری تنظیم نماید که توان جدا سازی در نرم افزارفلزیاب تصویری افزایش یابد و اپراتور با برنامه ریزی متعادل در نرم افزار پیشرفته ترین فلزیاب مشخصات صحیحی از هدف را تعیین کند تا فلزیاب تصویری بتواند اطلاعات درست را بر روی صفحه نمایشگر بصورت لکه رنگ یا عدد VDI اشکار نماید .

پیشرفته ترین فلزیاب
پیشرفته ترین فلزیاب

این تنظیمات نرم افزاری یا انالیز نرم افزار فلزیاب تصویری باید با تنظیمات سخت افزاری FIRMWARE یا FRE مدار اصلی یا مدار مادر فلزیاب مانند تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم یا ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X و زمین TRACK تناسب داشته تا بهترین شرایط از لکه رنگ هدف اصلی یا طلا از دیگر لکه رنگ های مربوط به منابع یا ذرات بوضوح اشکار گردد.

در صورتیکه طراح فلزیاب تصویری و طراح نرم افزار فلزیاب تصویری شرایط خاصی در تنظیمات مربوط به نرم افزارفلزیاب تصویری را درصفحه نمایشگر یا نوع تصاویر و اعداد را تعیین نموده باشد اپراتور این تنظیمات را به همراه تنظیمات مدار مادر سیستم فلزیاب تصویری متناسب با الیاژ و عمق هدف و طلا یا انواع فلزات و منابع و مواد معدنی صحنه کار اعمال نماید تا سیستم فلزیاب تصویری با کمترین انحراف تصاویر و اعداد VDI متعلق به هدف واقعی را ارائه نماید.

خرید پیشرفته ترین فلزیاب :

برای خرید دستگاه فلزیاب تصویری باید چند نکته را در نظر داشته باشید .

اول اینکه بسته به نوع هدف خود، تکنولوژی مناسب را انتخاب کنید .

دوم اینکه کاربرد، عمق، دقت و قابل حمل بودن دستگاه را ملاک قرار دهید .

سوم اینکه کیفیت و اصالت دستگاه و نرم‌افزار آن را بررسی کنید .

چهارم اینکه پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه را مورد سوال قرار دهید .

پنجم اینکه قیمت دستگاه را با بازار مقایسه کنید و از خرید دستگاه‌های ارزان و نامشخص پرهیز کنید.

برای راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و از آخرین قیمت ها و محصولات موجود در بازار مطلع شوید .

ما در سایت فلزیاب شهر به شما کمک می کنیم تا بهترین خرید را انجام دهید . 09013000352

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود .

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

09013000352