IRT, تومان
  • نرخ را به مقادیر دلخواه تغییر دهید
FOX v.1.4.1.7
فلزیاب ردیاب بیوتارا

فلزیاب ردیاب بیوتارا

فلزیاب ردیاب بیوتارا : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی فلزیاب ردیاب بیوتارا برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

دستگاه شعاع زن بیوتارا ساخت ترکیه یک ردیاب دو نفره است .

فلزیاب شهر
فلزیاب شهر

امکانات شعاع زن بیوتارا :

1 – توانایی شناسایی فلزات نقره و طلا و مس

2 – ردیابی توسط 2 نفر

3 – قابلیت شناسایی حفره و فضای تا عمق 7 متر

4 – دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان

5 – طراحی ساده با انعطاف زیاد دسته ها

 6- شعاع زنی تا 6000 متر (ادعای شرکت سازنده)

7 – دارای دسته های با روکش کروم

8 – دارای باتری قلمی برای سهولت در تعویض باتری در مناطق بدون دسترسی به برق

9 – گارانتی 2 ساله

10 – مصرف باتری تا12 ساعت کار مداوم از دستگاه

11 – دارای دفترچه به زبان ترکی استانبولی

فلزیاب ردیاب بیوتارا
فلزیاب ردیاب بیوتارا

تحلیل گروه مهندسی شرکت فلزیاب شهر درباره ی فلزیاب ردیاب بیوتارا :

فلزیاب ردیاب بیوتارا آخرین نوع ردیاب های 2 نفره ترکیه می باشد که در ا ین دستگاه تلاش شده است خطاهای موجود در سری قبل تا حد زیادی جبران شود و این امر باعث شده محبوبیت زیادی در بین کاوشگران ایرانی به دست آورد فلزیاب بیوتارا با توجه به تست های انجام شده از سری قبل خود عملکرد بهتری داشته و قادر است تا شعاع 400متر واقعی را ردیابی کند و تا 5 الی 10 متری فلز هدایت کند.

شعاع زن بیوتارا به علت محبوبیت زیاد و فروش بالا بلافاصله توسط افراد سودجو کپی برداری شده است و در حال فروش در کل ایران است مدل بدل این دستگاه با قیمت سه میلیون تومان به فروش می رسد ( قیمت انواع فلزیاب ) و به هیچ عنوان کارایی ندارد. مدل اصلی این دستگاه از طریق شماره سریال قابل پیگیری بوده و دارای برگ گارانتی از شرکت سازنده می باشد که می توان در عرض 10 دقیقه از اصل و بدل بودن دستگاه اطمینان حاصل نمود.

همه توضیحات مربوط به دستگاه شعاع زن biotara به نقل از شرکت سازنده :

آیا حاضرید تا عمق هایی را کشف کنید که قبلاً به کسی نرسیده است شخص نیاز به جستجوی و ارزیابی انواع معادن لازم و با ارزش را برای او که از گذشته تا به امروز در زیر زمین واقع شده است احساس کرده است . با شعاع زن بیوتارا این کار انجام خواهد شد . بعضی اوقات منابع آب و آب لازم برای زندگی ، گاهی توسعه و غنی سازی تمدن هایی مانند طلا ، نقره ، مس ، برنز مانند معادن ، بعضی اوقات سنگ های قیمتی بوده است . نیازها زمینه را برای بشر فراهم می کند تا با گذشت زمان روش هایی را توسعه دهند. قدیمی ترین این روش ها هدف از این دوره جستجو و شناسایی گنجینه های زیرزمینی ، معادن ، سنگ های قیمتی و منابع آب با شاخه های درخت و میله ها است .

فلزیاب ردیاب بیوتارا
فلزیاب ردیاب بیوتارا

این روش که در هر دوره و دوره ای موفق بود ، با گذشت زمان توسعه یافت . امروزه آنتن های پیشرفته ، مدارهای الکترونیکی و نرم افزارها و سیستم های سنجش الکترومغناطیسی جایگزین میله ها و شاخه های درخت شده اند . مهمترین دلیل عملکرد و موفقیت این روش ، فرکانسهای زیاد است که توسط فلزات گرانبها ( طلا ، نقره ، مس ، برنز ، سنگهای قیمتی ) ساطع می شود ، آب و گازهای موجود در زیر زمین آنچه که هویت مواد موجود در طبیعت را تشکیل می دهد ، میدان مغناطیسی است که آنها تولید می کنند و فرکانس هایی که از آنها ساطع می شود . فرکانسهایی که از آنها ساطع می شود ، امکان شناسایی فلزات گرانبها ، گنجینه ها ، غارها ، غارها و تونل هایی را که توسط آنتن پیشرفته و سیستم های تشخیص الکترومغناطیسی در زیر زمین دفن شده اند ، فراهم می کنند .

اثر و قدرت فرکانسهای ساطع شده توسط اشیاء زیر خاک با افزایش زمان سکونت افزایش می یابد  :

این باعث می شود سیستم هایی که تشخیص الکترومغناطیسی را تشخیص می دهند ، این اجسام را آسان تر کنند . بسته به اندازه آنها ، امکان کشف گنجینه هایی که مدت طولانی در زیر زمین بوده اند با سیستم های آنتن پیشرفته است. سیستم های منطقه اسکن ( دوربرد یاب ) را برای تعیین عمق چند متر با کمک این سیستم پیشرفته به نام سپرده آب و مواد معدنی امکان پذیر شده است.

شرکت های ردیاب با تولید عمیق ترین ردیاب های جهان در سیستم های ردیابی الکترومغناطیسی ، یک سیستم اسکن فیلد را توسعه داده اند که در نتیجه سالها دانش و مطالعات طولانی مدت تحقیق و توسعه ، نیاز مصرف کنندگان را به طور کامل برآورده می کند . ” سیستم بیونیک BIOTAR ” نامیده می شود و ارائه به بازار جهانی تا به حال پاسخ کامل به انتظارات در این بخش سیستم های الکترومغناطیسی بسیار پیشرفته است. اصل کار این سیستم با شناسایی فرکانسهای ساطع شده توسط هدف با تقویت آن با یک سیستم الکترونیکی می توان انرژی استاتیک گرفته شده از بدن را به عنوان ارزیابی با نرم افزار پیشرفته تعریف کرد .

شعاع زن biotara پیشرفته با دقت طراحی شده است تا کاربران بتوانند بهترین عملکرد را کسب کنند :

فلزیاب بیوتارا یک آشکارساز و ردیاب الکترومغناطیسی بسیار موثر برای اسکن زمینه است . بیوتارا یک ردیاب عالی است که می تواند خود را به عنوان یک سیستم کمکی مهم شناخته کند که کاربران از راه دور و به لطف قابلیت تشخیص قدرتمند آن نمی توانند از آن کنار بیایند .

کاربران نباید فراموش کنند هنگام جستجو با شعاع زن بیوتارا ، باید یک ردیاب قدرتمند برای تأیید اهداف شناسایی شده بررسی شود. همانطور که مشخص است ، اگرچه اسکن های میدانی از ویژگی جداسازی فلز برخوردار نیستند ، اما می توانند اشیاء قیمتی زیرزمینی ، نقره ای و اشیای قیمتی مشابه و همچنین معادن و سایر جلوه های مغناطیسی با تأثیرات مشابه را توسط سیستم ها تشخیص دهند . بنابراین ، باید یک بار دیگر اهمیت تأیید با یک ردیاب عمیق و خاص را برای تشخیص قطعی به شما یادآوری کنیم .

فلزیاب ردیاب بیوتارا
فلزیاب ردیاب بیوتارا

مشخصات فنی فلزیاب ردیاب بیوتارا :

طول : 50 سانتی متر

وزن : 2،037 گرم

جداسازی فلزی : خیر

غربالگری بی ارزش : خیر

تشخیص عمق : خیر

زنگ های صدا : خیر

فرکانس : 5 کیلوهرتز

ولتاژ عامل : 2.4 ولت

شاخص باتری : وجود دارد

باتری قابل شارژ : وجود دارد

زمان کار : 160 ساعت (باتری 2700 میلی آمپر)

گارانتی : 1 سال

فلزیاب شهر
فلزیاب شهر

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد . به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود . در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید .

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

09013000352