IRT, تومان
  • نرخ را به مقادیر دلخواه تغییر دهید
FOX v.1.4.1.7
فلزیاب کبری فایندر COBRA FINDER4000

فلزیاب کبری فایندر COBRA FINDER4000

فلزیاب کبری فایندر COBRA FINDER4000 : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی دستگاه فلزیاب کبری فایندر COBRA FINDER4000 برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

فلزیاب شهر

بررسی کلی فلزیاب کبری فایندر COBRA FINDER4000 :

دستگاه نقطه زن COBRA FINDER4000 از محصولات جدید مونتاژ شرکت AlphaDetector می باشد که قابلیت نفوذ تا عمق 3 متر را داراست و فلزات را به دو گروه فلزات با ارزش و بی ارزش تقسیم بندی می کند. این دستگاه تنظیمات راحتی دارد و برای افراد آماتور و حرفه ای که به دنبال خرید دستگاه کارآمد تا عمق 3 متر هستند پیشنهاد می شود.دستگاه نقطه زن COBRA FINDER4000 از محصولات جدید مونتاژ شرکت AlphaDetector می باشد که قابلیت نفوذ تا عمق 3 متر را داراست و فلزات را به دو گروه فلزات با ارزش و بی ارزش تقسیم بندی می کند. این دستگاه تنظیمات راحتی دارد و برای افراد آماتور و حرفه ای که به دنبال خرید دستگاه کارآمد تا عمق 3 متر هستند پیشنهاد می شود.

 

فلزیاب کبری فایندر COBRA FINDER4000
فلزیاب کبری فایندر COBRA FINDER4000

 

سایر امکانات طلایاب و فلزیاب COBRA FINDER4000 :

قابلیت نفوذ وشناسایی تا عمق 3 متر

قابلیت حذف ذرات 80%

قابلیت تفکیک فلزات با ارزش و بی ارزش

قابلیت کار در مناطق ناهموار

قابلیت کار در مناطق با رطوبت بالا

قابلیت فیلتراسیون 2 مرحله ای

دارای تخمین عمق

قابلیت شناسایی اهداف در عمق با لوپ 1× 1 متر

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند :

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند . در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند . در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

فلزیاب شهر
فلزیاب شهر
 کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود. در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

5 نظرات

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

09013000352